הופצה מפה שמהותה לשכנע את החרדים לא לוותר על רמה ה

במפה הובלטו בתי כנסת שיוקמו ע"י משרד השיכון. התפזורת של בתי כנסת לרוחב כל השכונה מעיד על הבנה שבשכונה אכן יתגוררו שומרי תורה ומצוות

מפת נווה שמיר
מפת נווה שמיר

המלחמה הפסיכולוגית בין ועד הרוכשים החרדים בנווה שמיר לבין ראש עיריית בית שמש נמשך. הפעם, שימו לב למפה שהופצה הבוקר ברשתות החברתיות ובהתכתבויות בין הרוכשים.

המאבק הזה בין החרדים שזכו בדיור למשתכן, לבין ראש העיר המבקשת לקיים הצרחה, עולה מדרגה, כך לפחות עולה מפרסום המפה. וועד הרוכשים מבקש להכשיל את רעיון ההצרחה גם בדרכו שלו, לשכנע את הרוכשים לא לוותר ולא לקבל העמדה האחרת שבשכונה לא יינתנו שירותים דתיים לחרדים שעתידים לרכוש ביתם בשכונה. בכך, מקווים בקרבת ראש העירייה, יימנעו ממימוש זכייתם בנווה שמיר ויעדיפו את רמה ד החרדית לכל דבר ועניין.

במטרה לחזק את לב הרוכשים החרדים, שלא יחששו חלילה מהיעדר מוסדות דת, הובלטו במפה בתי כנסת, מקוואות, גני ילדים ומעונות. קרוב ל- 15 בתי כנסת בשכונה ה 1. מה שאומר יש מענה למום תפלה כמעט לכל משפחה שתגיע לרמה ה לבעל הבית וגם לבן ראשון. אם נניח הקיבולת לבתי כנסת תקניים תהיה של 100 מקומות הרי שמדובר באוכלוסיה של 1500 איש!!! פיזור בתי הכנסת בכל השכונה מעיד על מחשבה שאכן בשכונה יתגוררו שומרי תורנה ומצוות. כמעט אין אתר בניה שאין בו לפחות שניים או שלושה בתי כנסת.

מי עומד מאחורי הפצת המפה? לפחות לא הצלחנו אנחנו לעלות על עקבות אולם נראה, והמקור שהעביר לנו את התמונה אינו מבטל את הרעיון שעומד מאחורי הפצת המפה.

מעניין כיצד תגיב עיריית בית שמש כאשר יראו את המפה ואו יקראו את הידיעה הזו.

נושאים: נווה שמיר, בתי כנסת
מפת נווה שמיר
מפת נווה שמיר
מפת נווה שמיר
מפת נווה שמיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: