הולנדר: ״יש לאחד את כלל הכוחות בציבור הדתי לאומי, הציבור יבחר מי יעמוד בראש״

אחדות במחנה הציוני? כן, לכך מכוונת רשימת 'הבית שלנו' יחד עם רשימת המחנה הציוני (גבאי ושות'). התנהל מו"מ, הונחו הצעות, והדיונים נמשכים.

לחיי השנה החדשה
לחיי השנה החדשה

אמש התקיים מעמד הרמת כוסית בהשתתפות רבני הקהילות הדתיות לאומיות בבית שמש, מועמדי רשימת 'הבית שלנו' בהובלת סגנית ראש העיר, רינה הולנדר, פעילים ותומכים.

הולנדר, העומדת בראש הרשימה, הציגה את המתווה שלה לאחדות ברשימה של הציבור הדתי לאומי בעיר. הולנדר קראה בדבריה לפעול לאיחוד לסיעה אחת, אשר תאגד בתוכה את מגוון הציבורים על דעותיהם השונות תחת קורת גג אחת.

באשר לזהות העומד בראש הרשימה, קראה הולנדר שהציבור הדתי לאומי יקבע באמצעות סקר שיתבצע בקרב הציבור הדתי בעיר. "אנו מזמנים את כל הציבור להצטרף לעשייה, גם את אלה שפרשו מהרשימה, מוזמנים לחזור, ולהצטרף לרשימה דתית לאומית מאוחדת" אמרה הולנדר.

עוד הוסיפה הולנדר: "אנחנו נמשיך לשמש בית לכלל הציבור הדתי לאומי והציוני. מאחר וערך האחדות חשוב לנו מאוד, העברנו מסרים רבים וקיימנו שיחות רבות להגעה למטרה זו. הצעתנו היא שכלל הכוחות הפוליטיים המעוניינים להתמודד על הקול של הציבור הדתי לאומי, ירוצו בחיבור כוחות ברשימה אחת".

באירוע השתתפו גם רבני הקהילות בעיר: הרב אליהו בן חיים, הרב בועז מורי, הרב בגנו וכן הרב שנקולבסקי. הרב בגנו דיבר במהלך האירוע ואמר: "מתוך החוויה האישית שלי כאדם פרטי ונציג קהילה, יש לנו הכרת הטוב עצומה לרינה. במשך כל השנים פעלת בצורה עקבית וישרה והגונה ובמסירות נפש למען הציבור. הדבר אולי הכי חשוב הוא האחדות, ללכת ביחד כמה שאפשר".

גם הרב בועז מורי דיבר באירוע ואמר: "התפקיד של מנהיג זה לאחד את העם לאגודה אחת. כולנו יודעים כמה רינה עובדת קשה, ואנחנו יודעים שרינה עובדת לילות כימים למען הציבור, לא רק הציבור הדתי לאומי אלא לכל הציבורים, וזה דבר גדול מאוד. זה סימן על מנהיג גדול".

נציין כי כבר הונחו הצעות לאיחוד, על אופי דרך הפעולה ועוד. מה ואיך? כאשר הפרטים יתבהרו ויובשלו יותר נביאם לפניכם.

נושאים: הבית שלנו, בית שמש, בחירות 2023, המחנה הציוני
לחיי השנה החדשה
לחיי השנה החדשה
לחיי השנה החדשה
לחיי השנה החדשה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: