הוא חזר- גרינברג חזר מחו"ל אחרי היעדרות של 15 ימים מהארץ

לאחר שבועיים בהם סירבו בדוברות להתייחס לאן נסע ולכמה זמן, כאשר חזר נפתחו ארובות הכתיבה, הודעת הדוברות לרגל שובו צולמה מברכת את שחקני הכדורגל לפני התמודדותם במשחק מכריע. בלי הסבר, בלי התנצלת.

שמואל גרינברג עם השחקנים
שמואל גרינברג עם השחקנים

15 יום נעדר שמואל גרינברג מהארץ, ושום הודעה לא יצאה להסביר יציאתו או תפקודו במהלך השבועיים האלה. יצאו אמנם הנחייות כוללניות המכוונות את הממונים ואת בעלי התפקיד ועדיין היה חסר משהו. הנחיות כאלה יכולים גם דוברים 'להמציא' כביכול מגרונו בהיעדרותו. הוכחה פיסית שאכן גרינברג היה המנחה להודעות לא ניתנו. גרינברג שהה בחו"ל מאז שבוע ימים לפני פסח, ימים מחייבים נוכחות אפילו מתוגברת. הוא, ראש העיר רק שבועיים בתפקיד החליט לצאת לחו"ל לחופשה פרטית. אמנם היו בעיר 'חרוצי' חדשות שבכל הזדמנות הזכירו לנו שראש העיר הוא שמואל גרינברג עד כדי הגזמה, ובכל זאת היה גם מי שתהה איך האיש שאוהב להצטלם ולהוציא סרטונים על כל פיפס שבועיים נעלם מהמסך. שאלות שנשלחו אגב לכל הדוברים להסביר יציאתו לחופשה כל כך ארוכה לא נענו. רק לשם השוואה, ואי אפשר שלא, לפחות בימים הראשונים, נזכיר כי המפסידה לו בבחירות ד"ר עליזה בלוך לא נטלה אפילו יום אחד של חופשה בכל כהונתה במשך 5.5 שנים!!! הערצה.

וביום שישי בבוקר חזר ראש העיר הנבחר למסך הואטסאפ, להודות על האמת זה הרגיע. ברוך ה' הכל טוב.

בצהריים גם הדוברות נפתחה (בשעה טובה) ושיגרה הודעה כולל סרטון מצולם (הוכחה) עם הממונה על הספורט משה שיטרית ערב משחק כדורגל. גרינברג- כדורגל? תמוה אבל יאללה שיהיה. העיקר שחזר, בריא ומוכן לעבודה. אגב בקבוצת חדשות אפילו צויין כי מדובר בעידן חדש, בית שמש על המפה גם בספורט.

אתר חדשות קרן אור עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים ולהעניק את הקרדיט המגיע. ישנם מקרים שלא ניתן לאתר את האחראי ובהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

נושאים: בית שמש, ראש העיר, שמואל גרינברג, עליזה בלוך
שמואל גרינברג עם השחקנים
שמואל גרינברג עם השחקנים
שמואל גרינברג עם השחקנים
שמואל גרינברג עם השחקנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: