ההאקתון עם צוות שיפוט כולו מחוץ לעיר

גיבור ישראל, כלת פרס ישראל ושני שרים לשעבר: הכירו את שופטי הקאתון בית שמש לפיתוח אחריות חברתית. הרכב מגוון בלי כל קשר אמיתי לעיר.

רשימה מכובדת
רשימה מכובדת

היום הוכרזו השופטים בהאקתון, המועמדת לנשיאות, גיבור ישראל, שני שרים לשעבר וגם עיתונאי ומשפיע קהלך. בית שמש- אין כנראה מתאימים לשמש בתפקיד המשפיע על הפרויקטים שייבחרו הקאתון 2 לפיתוח אחריות קהילתית קרב ובא ובו יוצגו מאות יוזמות פרי מחשבתם של תושבי העיר בית שמש. היוזמות המנצחות ילוו על ידי אגפי העירייה השונים עד לשלב הביצוע בשטח ומעבר לו. את האירוע ישפטו גיבור ישראל תא"ל (מיל) אביגדור קהלני, כלת פרס ישראל מרים פרץ השרה לשעבר תושבת העיר עומר ינקלביץ' ושר החינוך הרב שי פירון.

מי קבע את השופטים? איך נקבעו? אפשר לנחש כי קשרים אישיים טוו את הדרך אל המכובדים וזה אינו דבר שלילי לגמרי. אלא שהיה צריך לחשוב על מהות הרעיון של ההאקתון ביצוע רעיונות לטובת תושבי העיר. ומי יכול להעיד יותר מכל על טעמם אםלא הם עצמם?

נגד קביעה זו של השופטים, יצאה קריאה , למרות שהציבור החרדי מכיל כ60% מתושבי העיר בעירייה לא השכילו להעמיד אפילו שופט אחד המייצג יותר מחצי מהעיר. חדשות בית שמש קורא לקברניטי העיר להוסיף שופט אחד לפחות המייצג את הציבור החרדי על מנת שהאירוע יהיה מייצג לכל הפחות למראית עין.". נזכיר כי ינקיבלביץ למרות היותה חברה בכחול לבן היא מזוהה עם הציבור החרדי יותר מאשר עם מצביעי כחול לבן.

אחרי הביקורת נוסף בעל זהות ברורה, בצוות השיפוט, נציג לחרדים ישראל כהן, עיתונאי ומוביל דעת קהל בציבור החרדי.

ומה עם נציג מהציבור המקומי? עם כל הכבוד לשרים, ומובילי דעת קהל בציבור הכללי או החרדי, האם יש מאן דהוא בקיא בצרכי העיר יותר מאשר תושב מעורה וחי בעיר וגם פעיל ציבור. לא חסרים כאלה, כך שאם נקבעו מועמדת לנשיאות אפשר לקבוע גם פייטן ושליח ציבור העובד לפני התיבה. למשל, ח"כ שיטרית או אבוטבול...

האירוע יתקיים ביום רביעי הקרוב, 9.3 ו' אדר ב' במתחם תיכון ברנקו וייס ברחוב הגולן 17 ופתוח לקהל הרחב.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "צוות שיפוט המשלב יצירתיות, אהבת העם, אהבת הארץ ובית שמש מחכים ליוזמות היצירתיות. מדובר באירוע מרגש ומעצים שבכוחו להביא ביטוי לכל חלקי העיר והתושבים. כולם מוזמנים ואנחנו נשמח לראות את כולם לוקחים חלק בקידום העיר של כולנו".

נושאים: האקתון, בית שמש, מרים פרץ, אביגדור קהלני
רשימה מכובדת
רשימה מכובדת
רשימה מכובדת
רשימה מכובדת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: