הדיון במחוזי על שמות נווה שמיר נדחה בחודש

ב"כ המשיבה לא רשמו ביומנם את המועד ובאותו היום ממש נקבעו להם דיונים אחרים ומשכך נענתה השופטת לבקשת הדחיה. המועד החדש 20.5.21. העותרים: קשקוש, העירייה רצתה להרויח זמן".

בית משפט מחוזי בירושלים
בית משפט מחוזי בירושלים

כולם ידעו שהדיון קבוע לתאריך 19.4.21, מי לא ידע? באי כוח העירייה. וזו הסיבה לדחיית הדיון שלא התקיים ביום 19.4.21. העירייה הגישה בקשה יום לפני הדיום, ב-18.4 לדחות את הדיון, ברגע האחרון, בטענה שהמשרד המייצג לא רשם את התאריך ביומן. לטענתם לא רשמו ובדיוק התנגש עם שני אירועים שונים ששני עורכי הדין של העירייה לא יכלו להשתתף,

הדיון היה אמור להתקיים בעתירת העותרים מנווה שמיר נגד שינוי שמות הרחובות בשכונה משמות חודשי השנה לשמות המתארים דמויות גיבורים ישראלים. הדיון מתקיים בפני כב' השופטת שירלי רנר. בבית המשפט המחוזי בירושלים בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים.

בית המשפט החליט בדיונו האחרון כי על העירייה להגיש תשובה והיא עושה זאת באמצעות משרד עו"ד נבו קידר בלום מתל אביב. בתשובתה ביקשה העירייה מנימוקים שונים באמצעות ב"כ לדחות את העתירה על הסף תוך חיוב העותרים בהוצאות המשיבה בקשר עם ההליך לרבות הוצאות שכ"ט עו"ד ומע"מ כחוק.

"נראה כי מדובר בתקלה שאירעה אצל ב"כ המשיבה ותקלות לעיתים קורות. בנסיבות אף אף המועד בו נקבע הדיון ומועד הגשת הבקשה משאין דחיפות מיוחדת משמיעת העתירה ולאור אי האפשרות של שני עורכי הדן להתייצב לדיון שנקבע הדיון יידחה ליום 20.5.21 בשעה 09:00"

תגובת העותרים לדחייה: "אנו סבורים שזה קשקוש והעירייה רצתה להרוויח משהו אחר לגמרי, כמו כל כתב התשובה שיסודו בשקר."

נושאים: בית משפט מחוזי, עתירה מנהלית, שמות נווה שמיר
בית משפט מחוזי בירושלים
בית משפט מחוזי בירושלים
בית משפט מחוזי בירושלים
בית משפט מחוזי בירושלים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: