הבניין מסוכן למגורים ומיועד להריסה, העירייה תשלב ידיים לתיקונים נצרכים

פגישת הדיירים מביאליק 6 עם בכירי העירייה: בבדיקה נוספת עולה כי נציג חברת נמצא נוכח בדיון ולדבריו: הרושם הוא שיש נכונות מצד כל הגורמים לקדם את הפרוייקט

2 / 5 ☆ מדרגים: 1
ישיבת הדיירים
ישיבת הדיירים

כפי שפרסמנו כאן לראשונה, דיירי ביאליק 6, הבניין המיועד להריסה ולפינוי מיידי, נפגשו היום עם הצוות הבכיר של העירייה לשמוע פתרונות מטרת הדיירים בפגישה הייתה לקדם היתר בניה ללא קשר עם הפרוייקט כולו, לחברה היזמית המצויה איתם בקשר, חברת נמצא. בפגישה נכח נציג נמצא, נציג מחברת נתיב לא הגיע..

בהודעתה לתקשורת בסיום הפגישה בין ראש העיר וצוותה לבין הדיירים לא פורט בהודעה לו"ז להתקדמות.

הנה ההודעה: "התקיימה פגישה של דיירי הבניין עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב, מהנדסת העיר ענבר וייס, ראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים גילה רונן וגורמים נוספים בעירייה. במהלך הפגישה הסכימו כלל הנוכחים לשלב ידיים על מנת לאתר דרכי סיוע מידיים לכל משפחה לפי הצרכים שלה."

ומה לגבי העתיד: " הוחלט כי הצדדים יעבדו יחד עם היזמים של פינוי בינוי כדי לקדם ולזרז את התיקונים הנצרכים על מנת להביא לחזרה מהירה הביתה.".

אתמול הוציאה העירייה צו הריסה לחלק מהמבנה, היום כבר מדברת על תיקון כדי לאפשר החזרה הביתה.

גם דבריו של מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב לא מוסיפים הבהרה למצב. יהרסו, יקדמו פינוי בינוי או רק תיקונים. הנה דבריו: "עיריית בית שמש על כל אגפיה תמשיך ללוות את כלל המשפחות עד למציאת פיתרון הולם עבור כלל הדיירים. מדובר בהליך משמעותי שמצריך שיתוף פעולה ואין לי ספק שעצם ההידברות כאן היא צעד בכיוון הנכון. אנחנו עומדים עם התושבים ונפעל להביא את הפיתרון הטוב ביותר לכלל המעורבים".

ונזכיר כאן כאשר העירייה חפצה בעבר בהריסה הוכיחה עצמה במיידית. בבית שמש נהרסו שני מבנים עד כה במהלך היסטוריית קיומה, ושניהם מוסדות חינוך, האחד בית חינוך של החינוך העצמאי והשני ביה"ס הממ"ד שדה יהושע.

נושאים: פינוי בינוי, בית שמש, עירייה, ביאליק 6, חב נמצא
ישיבת הדיירים
ישיבת הדיירים
ישיבת הדיירים
ישיבת הדיירים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:21 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הבניין מסוכן למגורים ומיועד להריסה, העירייה תשלב ידיים לתיקונים נצרכים
ש.ג
(2 / 5)

נכתבה ביום שלישי, 19 באוקטובר 2021, 18:59

אדון קרן אור עדיין לא הבנת מה שקורה בחסות שקר הקורונה מייצרים בכל הארץ הפחדות וכותבים על הקיר בנינים מסוכנים מכינים את הקרקע לרעידות אדמה שיגיעו לא ממש איכפת להם מהדיירים הם יחזרו הבייתה תייכף והבניין ממש לא מסוכן כפי זלא היה מסוכן כל השנים הכל בשביל הכתבה בעיתונות ובתקשורת הממסדית והשקרית ) ראה פתאום בחודש אחד נמצאו בארץ קרוב ל 10 בניינים שעומדים לקרוס . בבת ים יפו קרית שמונה הם מפזרים את הבניינים האלו בכל הארץ אתה פשוט רדום חזק ובטח מוזרק בשלישית ברעלים נגד מגיפת הקוקו רונה איך תבין ? תתחיל לקרוא קצת על אג'נדה 21 זאת לא קונספרציה