הבית היהודי קוראת למנות ראש מועצה דתית מוסכם על הסיעה

מיהו הנציג המוסכם על הסיעה? גם אחרי חתימת ההסכם הקואליציוני והבטחת המועצה הדתית לשס מתעקשת הבית היהודי לדרוש לעצמה את המועצה הדתית

המועצה הדתית
המועצה הדתית

הדיו עדיין לא יבש על הודעת ההתפטרות של יהודה מהדיזדה ראש המועצה הדתית מתפקידו והראשונים להגיב, הם הבית היהודי. בהודעה שפרסמו ברגעים האחרונים הם כותבים כך: "בעקבות הודעת ההתפטרות של יו"ר המועה"ד, סיעת הבית היהודי קוראת לראש העיר לקיים את ההסכם הקואליציוני עמה ולפעול למינוי יו"ר המוסכם על הסיעה למען הנגשת שירותי הדת בעיר לכלל הציבור"

אתמול בלילה נפגשה סיעת הבית היהודי עם ראש העירייה, הנושא לא עלה על סדר היום במפגש, שכן באותה שעה לא ידעו איש, חברי הסיעה או גורמים בעירייה, על הפצצה שיטיל הבוקר ראש המועצה הדתית.

מינוי יו"ר מוסכם, מי לדעתכם צריך להתמנות, מטעם ש"ס או מהבית היהודי?

לדידה של מפלגת הבית היהודי המועצה הדתית שייכת להם, ומעולם לא ויתרו עליה מעולם, כך אומרת סגנית ראש העיר רינה הולנדר..

נזכיר זה יותר מעשור מכהן ראש מועצה הדתית מטעם סיעת ש,ס בתפקיד יור המועצה הדתית, ימים רבים הציגו הולנדר ומהדיזדה רומן חיובי תוך היענות כל הצרכים של הציבור הדתי לאומי. עתה משגבר כוחה של הבית היהודי בבירות האחרונות, מתעקשהת זו על החזקת המועצה הדתית בידיה אפילו תמורת נכונות לויותר על תפקיד סגן בשכר. אלא שבש, ס שקיבלו את התפקיד תמורת הצטרפותה לקואליציה, לא מוכנים להמיר תפקידים ומעדיפים את המועצה הדתית.

נושאים: שירותי הדת, בית שמש
המועצה הדתית
המועצה הדתית
המועצה הדתית
המועצה הדתית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: