האם לספקים יש סיבה לדאגה מעצירת הבניה באתר בשפת אמת?

ממה מודאג יובל יפרח, שטרח, עזב את עסקיו והגיע לבית המשפט בראשון לציון ללחוש על אזנו של ב"כ אחד העצורים

יובל יפרח בבית המשפט
יובל יפרח בבית המשפט

בעלי עסקים הקשורים בדרך זו או אחרת אל פרשיות הנדונות בבתי משפט נמנעים בדרך כלל מלהתייצב בבית משפט, או לפחות להימנע מלהיקלט בעין המצלמה. נוכחות כזו תמיד תעורר את השאלה בדבר קשר שיש ביניהם אל בין אלה הנדונים באותם דיונים.. כך בכל דיון משפטי, קל וחומר בדיונים להארכת מעצר של חשודים בפרשת שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה או הפרת אמונים.

אזני החוקרים תמיד נתונות לכל רחש בודאי גם עיניהם הצופות בין הדלתות וגם מאחורי הדלתות. מחשש שמא יהיה מי שיפרש נוכחותם בקשר אפשרי אל הנחקרים או אל הפרשיות הנדונות.

יובל יפרח, בעל אימפריה מקומית בתחומי הבניה, ספק גדול של האתר המתרומם ברח' שפתי אמת, נכח בדיון ואף נצפה לוחש על אוזנו של אחד מעורכי הדין שייצגו את אחד העצורים, עצור שמעצרו הוארך רק בשלושה ימים. יפרח נתפס באקראי בעדשות מצלמת הטלויזיה 1 כפי שהובאה לשידור בפני צופי ערוץ 1. הדבר משך תשומת ליבם של צופים עד השאלה, מה לכהן בבית הקברות?

הקשר של יפרח אל יסודות הפרשה ברור, ניתן בקלות להיווכח בכך, שכן שילוט עליו כתוב: סכנה כאן בונים, הכניסה לזרים אסורה. ומתחת לכיתוב זה שם העסק בבעלות האחים יפרח. תלוי ועומד על גדרות הבניין. לפי הבניה, אם יפרח אכן הוא הספק העיקרי של הבניה, יש לו ממה לחשוש לאבדן חלק מכספו או לפחות עיכוב בקבלת ממונו. שכן העבודה באתר הופסקה, או נעצרה בידי המשטרה ולא ידוע עדיין מתי תחודש אם בכלל. בודאי לא בזמן הקרוב. האם יפרח ביקש רק לדעת ממקור ראשון לאן פני הפרשה? בכל אופן לא נמצא עוד בעל עסק לוחש על אזנו של אחד מבאי כוח אחד העצורים.

נציין כי ליפרח קשרי חברות מאוד קרובים עם העצור מס' 1 בפרשה ועם ראש העירייה משה אבוטבול. בחגיגת המימונה האחרונה התארחו השניים בביתו והוא תועד רוקד ומחבק את השניים, מונטג ביד שמאל, אבוטבול ביד ימין.

שאלנו את יובל יפרח מספר שאלות וצירפנו לו את התמונה המתעדת נוכחותו בבית המשפט, תוך בקשה להבהיר נוכחותו במעמד הנ"ל. גם ניסינו להתקשר אליו, לא השאלות ולא ההתקשרויות נענו. יפרח העדיף מסיבותיו שלו להתעלם משאלותינו.

נושאים: בית שמש, פרשת שפת אמת
יובל יפרח בבית המשפט
יובל יפרח בבית המשפט
יובל יפרח בבית המשפט
יובל יפרח בבית המשפט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: