האם חניון השופרסל הוא הבא בתור?

ממשיכים להכות בכיס התושב, עוד חניה בתשלום. מה שמותר לעירייה מותר גם ליזמים פרטיים, מעכשיו חניית שערי העיר בתשלום. הנימוק- נוסעי הרכבת התופסים את שטחי חניית הקונים

חנייה מהודרת
חנייה מהודרת

'שערי העיר' החליטו לאמץ את רעיון התשלום עבור חניה במרתפי הבניינים ומחייבים את לקוחותיהם בתשלום דמי החניה. שערי העיר הלכו אחרי ביג גם בכללים דומים אם לא זהים לגביית השימוש בחנייה. בהנהלת מתחם שערי העיר קבעו כי החנייה לשלוש שעות ראשונות, חינם. התשלום יחל רק החל מהשעה הרביעית. בכך הולך מתחם החניה בשערי העיר אחרי ביג וקודם לכן אחרי עיריית בית שמש שהחלה לג בות דמי חניה במגרשי חניה ברחבי העיר.

חניון שערי העיר הוא מתחם חניה מפואר באמת וראוי לתשלום דמי חניה. בעלי רכב ניצלו את התנאים עד היום והעמידו מכוניותיהם במקום ללא כל תשלום. מנהלי המקום הגיעו להחלטה לאחר שנוכחו להבין כי מתחם החניה בשערי העיר הפך לפתרון מצוקת חניה בקרבת תחנת הרכבת. החכמים מבין הנוסעים העדיפו את החניון הזה שהוא מקורה, מוצל ושומר על הרכב מפני השמש היוקדת.

עתה נותר לראות אם המתחם השלישי בסמוך לתחנת הרכבת, מתחם השופרסל אף הוא יהפוך למתחם חניה בתשלום. בכל מקרה, מציאות זו תחייב את האחראים על התחבורה בעיר למצוא פתרונות זמינים לנוסעי הרכבת.

ועוד, מתחם שער העיר פרסם את דבר גביית התשלום בעמוד הפייסבוק שלו, נכון לכתיבת המילים אין עדיין תגובות או התייחסות הציבור להחלטה הזו. מעניין איך הציבור יגיב? העסקים המצויים שם, שנתקלים בקשיי גישה מצפים בכיליון עיניים להשלמת מעגל התנועה בכניסה לעיר מה שיאפשר תנועה חופשית וזורמת לקניון. ועוד יותר מצפים לפיתרון בעיית היציאה חסרת הבטיחות ממתחם החניה.

נושאים: שערי העיר, חניה בתשלום
חנייה מהודרת
חנייה מהודרת
חנייה מהודרת
חנייה מהודרת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: