באיחור של שש שנים פורעת צמח המרמן הבטחה לדיירי שערי העיר

שש שנים מאז החל שלב האכלוס של שערי העיר החלו דחפורים לחפור את האתר לבניית בית הכנסת קבע מעון וגן ילדים. אשרי העם שככה לו.

הבניינים נבנו ואוכלסו מזמן
הבניינים נבנו ואוכלסו מזמן
ביולי 2016 החל שלב אכלוס המגדל הראשון בפרוייקט נופיה, המוכר היום כפרוייקט שערי העיר. 7 מגדלים נבנו במהלך השנים מאז ועד היום, וכולם ברוך ה מאוכלסים עד אפס דירות כמעט. אולי דירה פה ודירה שם. בעיקר בקומות הפנטהאוז הגבוהות וצופות למרחקים.

פרוייקט המשלב מגורים ומסחר, קומת מסחר, שהפכה לכמה קומות, רמי לוי השתכן בקומה הנמוכה מה שעודד אחרים להצטרף לקומה זו לקיום עסקיהם.

עיריית בית שמש 'ניצלה' את הרגעים האלה לקבלת היתרי בניה ותבעה מהיזם, צמח המרמן לבנות גם מוסדות שירות לטובת הציבור המאכלס את הבניינים. בית כנסת, היה רק אחד האובייקטים. מעון יום ואו גן ילדים יוסיפו לתושבי המגדלים איכות חיים, לא יצטרכו לנדוד רחוק לחנך את בניהם בשעות הבוקר העמוסות. צמח המרמן תרמה גם סכום כסף לעיריית בית שמש לקידום פיתוח האצטדיון שאז היה בשלבי פיתוח.

אתמול התבשרנו, אחרי כמעט 6 שנים שנכנסו דחפורים להתחיל את הבניה. הנה מה ששיגר אלינו משה שיטרית סגן ראש העיר: "בשעה טובה ומוצלחת החלו עבודות הפיתוח סביב מגרש 401- המגרש הסמוך לשכונת שערי העיר ובו אמורים בסופו של התהליך לקום מעון, גן ילדים ובית כנסת." נו, אנחנו בודאי מברכים. סוף דבר שהיזם מקיים מה שהבטיח.

חישבו לרגע, שש שנים אנשים התגוררו בלי מעון, בלי גן ילדים- איזה עוול זה. היזם לא חשב לרגע לעכב פיתוח איזור המסחר כי אז היה פוגע בו בכיס. מה שייך לציבור? אפילו עיריית בית שמש לא זירזה את הקמת מוסדות השירות.

לזכות הקבלן ייאמר כי בנה בית כנסת זמני, הציב במקום מבנה מעץ ששימש את המתפללים.

ומוסיף משה שיטרית בהודעתו כי "כחלק מההליך הולך להיווצר עומס בכל מה שקשור לחניות בשכונה בחודשים הקרובים, לצורך מתן מענה לתקופה זו מתחם קניון שערי העיר יציע שכירות מוזלת לחניות שברשותו לדיירי הבניינים., כאילו שאין מצוקת חניות גם בלי הבניה.

נושאים: פרוייקט נופיה, שערי העיר, בית שמש, צמח המרמן
הבניינים נבנו ואוכלסו מזמן
הבניינים נבנו ואוכלסו מזמן
הבניינים נבנו ואוכלסו מזמן
הבניינים נבנו ואוכלסו מזמן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: