דיון מיוחד של הוועדה לקידום מעמד האישה של הכנסת בנושא השמטת שמות נשים משמות הרחובות בנווה שמיר

בישיבה ישתתפו בנוסף, לח"כ עודד פורר יו, ר הוועדה למעמד האישה, נציגי העירייה ומעמד האישה ונציגי משרד הפנים והמשפטים, מעמד האישה ועוד.

רחוב אנה פרנק
רחוב אנה פרנק

החלטת עיריית בית-שמש על השמטת שמותיהן הפרטים של נשים משלטי הרחובות בשכונת נווה שמיר מסרבת לשבוק. לפחות במישור המקומי. עכשיו הוועדה לקידום מעמד האישה של הכנסת, זו שראשה הוזמן בידי ראש עיריית בית שמש לסייר בעיר, מתכוונת לקיים דיון בנושא ולבדוק מקרוב את כלל הטיעונים לשמוע את הגרסאות ולגבש עמדה.

זו פעם ראשונה בהיסטוריה של העיר שהוועדה החשובה הזו מפגינה נוכחות וגם בפרהסיא. כאשר התפוצצה הפרשה בעקבות ההסדר שנכפה על ידי הנציגות החרדית במועצת עיריית בית שמש, שבמסגרתו, ברחובות הקרויים על שמות נשים, יושמט שמן הפרטי ויצוין שם משפחתן בלבד, הודיע ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו), יו"ר הועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, כי יקיים דיון מיוחד בנושא. אחר שיחה עם ראש העירייה , יצאה הודעה מהעירייה כי לא תתקים ישיבת ועדה בנושא הזה. הנה עתה בחלוף מעט יותר מחודש ימים, נקבע מועד לישיבה כזו בזום אמנם, אבל ישיבה.

למפגש הזה מוזמנים נציגי משרד הפנים, משרד המשפטים, , מרכז השלטון המקומי, הרשות לקידום מעמד האישה, עיריית בית שמש, מרכז המועצות האזוריות, המרכז הרפורמי לדת ומדינה, חדו"ש - לחופש דת ושוויון, האגודה לזכויות האזרח בישראל, ארגוני נשים, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מוזמנים נוספים, מרכז רקמן באוניברסיטת בר אילן , קולך- פורום נשים דתיות, שדולת הנשים בישראל

מקום הישיבה: באפליקציית זום. את הכינוס יזם עו"ד עודד פורר מישראל ביתנו, ולא כפי שפורסם בטעות קודם. אנו מתנצלים בפני הגב' רינה הולנדר על עגמת הנפש שנגרמה לה.

הדיון מתקיים מחר בשעה 10:30 בבוקר.

הפורום הרחב מדגיש את החשיבות שמייחסת הוועדה לקידום מעמד האישה למצב בבית שמש.

מעניין אם עליזה בלוך תגיע להציג את העמדת בית שמש, ובכלל האם יו"ר ועדת השמות העירונית מר אלי פרץ שחגג היום יום הולדת (עד מאה ועשרים) יגיע לשמוע ולהשמיע עמדתו.

נושאים: נשים, בית שמש, נווה שמיר, רינה הולנדר
רחוב אנה פרנק
רחוב אנה פרנק
רחוב אנה פרנק
רחוב אנה פרנק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: