18 חובשים חדשים הצטרפו למערך ההתנדבות בצוות "נחשון" של איחוד הצלה בבית שמש

לאחר חודשים ארוכים בו השקיעו המתנדבים בלימודים מפרכים ולאחר שסיימו ועברו את המבחנים בהצלחה נערך טקס סיום והשקת הצוות החרדי הקרוי "נחשון" בסניף בית שמש

מתנדבים חדשים
מתנדבים חדשים

בטקס סיום קורס חובשים שנערך ביום חמישי בהשתתפות הרבנים: הרב הגאון רבי מרדכי גולדשטיין מרא דאתרא דשכונת משכנות יעקב, רב צוות נחשון הרה״ח רבי יואל דוד שפיגל רב קהילת נצח ישראל, הרב הגאון רבי אפרים מרגלית רב הסניף, הרב הגאון רבי ישעיהו קרליץ מרבני איחוד הצלה,
סמנכ"ל איחוד הצלה לייזר היימן, ראש הסניף צביקה רובין, סגן ראש הסניף אבי ברלב, סגן ראש הצוות יעקב יונגרייס, רכז ההלכה בסניף חיים דרייפוס, מדריכי הקורס אבישי זלצמן, הפראמדיק בן ארגמן ואברימי לוינגר, מנהל הגזרה דוד לף, המתנדבים ובני משפחותיהם. הצטרפו המתנדבים באופן רשמי למשפחת מצילי החיים של איחוד הצלה בסניף בית שמש.
לאחר חודשים ארוכים בו השקיעו המתנדבים בלימודים מפרכים ולאחר שסיימו ועברו את המבחנים בהצלחה נערך טקס סיום והשקת הצוות החרדי הקרוי "נחשון" בסניף בית שמש.
באיחוד הצלה רואים חשיבות רבה בגיבוש המתנדבים ואוירת המשפחתיות, דבר המשפר משמעותית את פעילות הצלת חיים ונותן לכלל המתנדבים את האפשרות להתנדב בארגון על פי אורח חייהם.
מתנדבי "נחשון" מאוגדים כקבוצה חרדית ופועלים בהכוונת הרבנים שליט"א תוך הקפדה על אורח חייהם.
במהלך הטקס בירכו הרבנים את המתנדבים שיצליחו בכל מעשה ידיהם ושיבחו את פועלם והתנדבותם בהצלת חיים תוך קידוש השם.
סמנכ"ל הארגון לייזר היימן בירך את המתנדבים על הצטרפותם למשפחה הגדולה בעולם של איחוד הצלה.
ראש הסניף צביקה רובין בירך את המתנדבים על הצטרפותם לסניף בית שמש ואיחל להם הצלחה רבה.
מנהל הגזרה דוד לף הוסיף ובירך את המתנדבים על השקעתם הרבה במהלך הקורס והודה למתנדבים החדשים ובני משפחותיהם על מסירותם במהלך הקורס, שזו רק ההתחלה להמשך התנדבותם בהצלת חיים, כי לרוב הקריאות לסיוע מגיעות בזמן שאנחנו הכי עסוקים עם המשפחה או העבודה.
לסיום מדריכי הקורס אבישי זלצמן ובן ארגמן הביעו את התפעלותם על השקעתם והצטיינותם במהלך הקורס, נתנו להם טיפים והדרכה ליציאה לשטח ויישום החומר הנלמד בכתה הלכה למעשה בשטח.
לאחר מכן חולקו תעודות הצטיינות למתנדבים אליצור בוקובזה, ישראל הקלמן וקדיש בלוי.
בהמשך ישבו המתנדבים החדשים עם המתנדבים הוותיקים סביב שולחנות ערוכים לארוחת ערב וגיבוש.
נאחל למתנדבים החדשים התאקלמות מהירה ושיזכו להציל חיים.

נושאים: איחוד והצלה, בית שמש, התנדבות
מתנדבים חדשים
מתנדבים חדשים
מתנדבים חדשים
מתנדבים חדשים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: