דגל קרוע בחצי התורן ברחבת הזיכרון העירונית

דגל רשות מקומית ברחבת זיכרון לחללי צה"ל, הדגל קרוע, ומתנופף ברוח בגובה חצי התורן. זה קורה יום אחרי כט בנובמבר. מישהו כואב את היום ההוא?

דגל בחצי התורן
דגל בחצי התורן

דגל רשות מקומית אינו חובה ברחבת יזכור כלשהיא, הרשויות נוהגות לכבד עצמן ואת המעמד ולהוסיף גם את דגלם לרחבה בימי הזיכרון כמו בימי העצמאות. עיריית בית שמש כמו רשויות אחרות הדפיסו את לוגו העירייה על הדגל במקום המגן דוד והנה יש עוד אביזר קישוטי מרגש ומרשים לנופך הצבעים כחול לבן הצובע כל רחבת טכס חגיגית.

אך שימו לכבוד שהיא דרשה לעצמה, עיריית בית שמש הניפה דגל ברחבת הזיכרון לחללי צה"ל. שוב אין חובה חוקית עליה להניף דגל כזה, אבל, אם כבר אז למה הדגל צריך להיות בחצי התורן? מי מת? נדמה שהשבוע דווקא יש כל הסיבות שבעולם להניף למעלה ואל על ובגאווה גדולה את הדגל הישראלי. למשל חיסול שונא ישראל ולא חשוב עכשיו בידי מי, למשל הישגי המאבק בקורונה והניסיון לשוב לשגרת חיים בתום סגר ב', למשל הישגי הספורט הישראלי, מדליות הזהב באליפות אירופה ו

כולל הישג נדהים בסופר הייצוגי ש נבחרת הכדורסל.

אבל, ודגל בית שמש כנראה צריך להישאר בחצי התורן...

ברחבת הזיכרון העירונית מצויים שני תרנים, על האחד דגל ישראל, ועל השני דגל העיר בית שמש. הדגל של העירייה קרוע לגזרים, שאריתו מתנפנפת ומנסה לגלות סימני חיות. גם דגל ישראל קרוע, לפחות הוא ברום התורן.

למה כך?

תמונה להמחשה מיום שני 30.11.20

נושאים: דגל ישראל, רחבת האנדרטה, בית שמש, כט בנובמבר
דגל בחצי התורן
דגל בחצי התורן
דגל בחצי התורן
דגל בחצי התורן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: