גרינברג: "רוצה את כולם בקואליציה שלי ואיתי"

גרינברג רוצה את הדתי לאומי ואת הליכוד בקואליציה שלו. בריאיון לא התייחס באופן מפורש אם יזמין את עליזה בלוך להיות איתו בקואליציה ולא את אבוטבול

גרינברג בריאיון בקול חי
גרינברג בריאיון בקול חי

המועמד לראשות העיר שמואל גרינברג לא עושה הנחות למתמודדים נגדו, הוא קובע בריאיון הערב ברדיו קול חי כי: "היה בשנים האחרונות ניהול כושל. רבים מהציבור הכללי מאוכזבים מהניהול של עליזה בלוך, זה המוצר שאני מביא לתושבי העיר".

"לא מתעסק בפוליטיקה הארצית, אני מתמקד בנתונים שמבטיחים לי ניצחון כבר בסיבוב הראשון. יש רבים מהציבור הספרדי שמאוכזבים מהמהלך של ש"ס ויצביעו עבורי".

במענה לשאלת מרדכי הלפרין באולפן הקבינט ב'קול חי': בתוך הציבור החרדי, יש קהילות שיש להם ויכוח. ברוך אנחנו עוברים את זה, כולנו בסוף עם מטרה אחת - לנצח את ראשות העיר".

המועמד לראשות העיר, שמואל גרינברג על הקואליציה העתידית: "אני רוצה את הציבור הדתי לאומי אצלי בקואליציה, אני רוצה את הציבור הכללי איתי - גם להם יש צרכים. אוי ואבוי אם נשאיר אותם בחוץ".

"אני אומר לתושבים: שבענו מהבטחות, אני לא מבטיח דברים שאני לא חושב שאפשר לעשות אותם. תצטרפו אלי ונוכיח לכולם שאפשר אחרת".

מעניין שבמהלך הריאיון לא התייחס אם קריאתו מכוונת גם לראשי העיר בעבר, עליזה בלוך ומשה אבוטבול או שהוא מעדיף לנהל את העיר מבלי השפעות עבר.

נושאים: קול חי, גרינברג, קואליציה, בחירות 2024
גרינברג בריאיון בקול חי
גרינברג בריאיון בקול חי
גרינברג בריאיון בקול חי
גרינברג בריאיון בקול חי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: