גרינברג נכנס לעומק: האגף הראשון אליו מכניס ראש הוא אגף שפע

ראש העיר שמואל גרינברג כינס בלשכתו ישיבת היערכות לחג עם מינהל תפעול ואגף שפ"ע. מי לא נכח? המנכ"ל החדש . וגם להזכיר אתמול היה יום הניקיון הלאומי. איך צויין בעירנו? לא צויין...

עם צוות שפע
עם צוות שפע

מאז כניסתו לתפקידו ביום ראשון נפגש ראש העיר החדש עם יו"ר העובדים בעירייה ישראל פרץ, ועם סנ, צ אלון ויינשטין מפקד משטרת בית שמש. פגישות בנושאים חשובים, שקט במחנה העבודה ודרישה לביטחון אישי בכל רחבי העיר. אתמול הזמין את צוות שפע בעיר להיכרות יחד עם הממונים היוצא והנכנס להתעדכן, לקבל פרטים, לשמוע רעיונות. עדיין בהרכב מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, המנכ"ל הפורש . מי שהיה צריך להיות נוכח למען העתיד הוא המנכ"ל החדש אוהד שגב שאושר אתמול בהנהלה לקראת מינויו היום במליאת מועצת העיר הראשונה.

ראש העיר שמואל גרינברג ניצל את הישיבה ללמוד על ההיערכות לקראת חג הפסח, לקבל תמונת מצב על מוכנות כלל אגפי העירייה לקראת רצף ימי החג, בדגש על ניקיון העיר. בישיבה השתתפו בנוסף, מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, רמ"ט רה"ע הגב' רבקה רביץ, ראש מינהל תפעול דודו ג'מו, מחזיק תיק שפ"ע היוצא שלמה ברילנט, מחזיק תיק שפ"ע הנכנס חנוך דרנגר, ענבר קשת מנהלת אגף שפ"ע, דוד אוחיון מנהל אגף תחזוקה ואבי עמר מנהל מחלקת תברואה.

בפתח הישיבה סקרו המנכ"ל היוצא את היערכות המינהל השלים אותו ראש מינהל תפעול. במסגרת מדיניות רה"ע סוכם על תגבור משמעותי של קבלני הניקיון, תוספת משאיות אשפה, רכבי ניקוי וצוותים מקצועיים ויושם דגש על "72 שעות הזהב" ממוצ"ש הגדול ועד כניסת החג, שם ירוכזו מאמצי שיא לניקיון וגינון המרחב הציבורי.

בנוסף התקיים דיון על מבצע ביעור חמץ. במסגרת ההיערכות גויסו 10 צוותי עבודה לתגבור, 10 משאיות ייעודיות וגם 10 ניידות פיקוח עירוני. כמו"כ הוחלט על מתווה חלוקת החביות וסוכם על תיאום מקסימלי מול כב"ה והמשטרה על מנת שעד כניסת החג יסתיים המבצע בשלום.

אתמול היה יום הניקיון הלאומי, יום הניקיון הלאומי נועד להעלות את מודעות הציבור לשמירה על הניקיון בשטחים הפתוחים והציבוריים ולהגנה על הסביבה. יום זה מצוין אחת לשנה ביום שלישי האחרון של חודש אדר. ביום הניקיון תלמידי בתי הספר וחניכי תנועות הנוער יוצאים לפעילויות ניקיון ברחבי הארץ ולומדים על חשיבות שמירת הניקיון ברשות הרבים. איך צויין בעירנו? הראש כנראה טרוד בהסכמים הקואליציוניים המושלמים.

נושאים: עיריית בית שמש, גרינברג, אגף שפע. פסח
עם צוות שפע
עם צוות שפע
עם צוות שפע
עם צוות שפע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: