גרינברג זכה במכרז- המפסיד מתכוון לערער?

מכרז יועץ למגזר החרדי במשרד התחבורה מצא מתמודד חסר ניסיון מול מתמודד בתפקיד כבר 13 שנה. המערער טוען לפגמים בניהול המכרז.

שמואל גרינברג
שמואל גרינברג

האם שמואל גרינברג יקבל בסופו של דבר את התפקיד הנחשק במשרד התחבורה? בשבוע שעבר דיווחנו כי סגן ראש העיר לשעבר שמואל גרינברג, שהיה ממונה על התחבורה בעיר, זכה במכרז להיות יועץ לתחבורה חרדי במשרד התחבורה בנושאי התחבורה הציבורית למגזר החרדי. גרינברג ניצח מי שהחזיק בתפקיד במשך 13 שנים את ש. רוזנשטיין שלזכותו נזקפת המהפכה בתחבורה הציבורית במגזר החרדי. גרינברג התמודד וזכה במכרז של חברת עדליא הזכיינית לייעוץ לרשות התחבורה הארצית לתפקיד מתן שירותי ייעוץ לנושא המגזר החרדי, לאחר שהיה היחיד שהתמודד מול מי שהחזיק עד כה בתפקיד.

בינתיים פורסם בחדשות הסקופים כי גורמים חרדיים נדהמו לגלות שגרינברג התמודד מול רוזנשטיין המצליח, ובעיקר בציון העובדה כי גרינברג הביא מכתב המלצה ממשה גפני. המתח נובע גם מהעובדה כי גרינברג שייך למחנה דגל ביהדות התורה, בעוד רוזשטיין שייך למחנה האגודאי.

במקום אחר פורסם כי רוזנשטיין מתכוון לערער על תוצאות המכרז. לדברי אותו מקור היו פגמים רבים במכרז והתערבות גורמים שונים בניהול המכרז.

גרינברג בן טיפוחיו של משה גפני, יו"ר וועדת הכספים, ומועמד אפשרי לראשות עיריית בית שמש, יוצא לדרך חדשה, מנותקת מהעיר בית שמש. גרינברג שימש סגן ראש עיר בכל ימי אבוטבול היה ממונה על חן חרדי, תחבורה, ובימי בלוך קיבל לידיו את שפע- מחלקה שלא זכתה לכל פעולה מרשימה מצדו- וכן ממונה על התחבורה, שזכתה לביקורת קשה מאוד בכנס האחרון עם נציגי סופרבוס.

שמואל גרינברג יצטרך לוותר עתה על תפקידו המקומי ( ללא שכר) ממונה על התחבורה מחשש לניגוד עניינים. פרישתו מהתפקיד המקומי לא תמנע ממנו להיות מסייע לקדם תכניות תחבורה במגזר החרדי בעיר.

נושאים: גרינברג, מכרז יועץ תחבורה, בית שמש
שמואל גרינברג
שמואל גרינברג
שמואל גרינברג
שמואל גרינברג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: