גרינברג בחברה הכלכלית: "זה הזמן להשלים פערים".

ההבטחות לתנופת אביב על בית שמש ממשיכות להציף אותנו, שלטון חדש, אוירה חדשה, מבחן ציפיות גדול. הממונה על החברה: הצוות ערוך ומוכן לקדם כל יוזמה".

החברה הכלכלית
החברה הכלכלית

ראש העיר לעובדי החברה הכלכלית: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה, החברה חוזרת להיות זרוע ביצוע משמעותית וחזקה שתוביל פרויקטים גדולים לטובת העיר"

טקס הרמת כוסית לחג הפסח לעובדי החברה הכלכלית לפיתוח בית שמש במעמד ראש העיר שמואל גרינברג, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, חבר המועצה הרב אברהם נחמן פרנקל הממונה על החברה הכלכלית, מנכ"ל החברה עו"ד זאב לכוביצקי, חבר המועצה שלום אדרי וגזבר העירייה אריה ברדוגו. הטכס התקיים במשרדי החברה הכלכלית ברח' הגפן.

ראש העיר, שמואל גרינברג: "זו ההזדמנות שלנו לקחת את החברה הכלכלית ולהפוך אותה לזרוע ביצוע הגדולה והחזקה של עיריית בית שמש. היינו בתקופה מורכבת של מערכת בחירות, היו המון מגבלות אך זה הזמן להשלים פערים, להתקדם בכל הכח עם הפרויקטים הקיימים ולהיערך בעיקר לפתיחת שנת הלימודים כדי ששנה"ל תיפתח בצורה הטובה ביותר. יחד עם הצוות המקצועי המצוין של החברה הכלכלית אני בטוח שנעמוד במשימות שעל הפרק".

חבר מועצת העיר, הרב אברהם נחמן פרנקל, הממונה על החברה הכלכלית: "צוות החברה ערוך ומוכן לקידום, סיום ומסירת הפרויקטים הקיימים ולקליטת פרויקטים חדשים, אנו שמחים להוציא אל הפועל פרויקטים עירוניים ויחד עם הצוות המקצועי המצוין שיש פה, בהובלת המנכ"ל ובתמיכה ועם הגיבוי שאנחנו מקבלים מראש העיר נעמוד בע"ה בציפיות ונמשיך להוביל ולהצליח בכל משימה שתטיל עלינו העירייה".

נושאים: החברה הכלכלית, בית שמש, גרינברג, אברהם פרנקל
החברה הכלכלית
החברה הכלכלית
החברה הכלכלית
החברה הכלכלית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: