גפני לגבאי: "אתה תהיה בקואליציה"

תכירו את המושג החדש במועצת העיר, לא משולש ברמודה אבל משולש, גפני-גרינברג-גבאי. המשולש הזה עובד על צירוף גבאי לקואליציה. למה? גפני צריך את סמוטריץ והדדי, וטוב ששני השותפים בממשלה יהיו גם באותו צד בעיר.

גפני עם גרינברג וגבאי
גפני עם גרינברג וגבאי

בסיום מליאת מועצת העיר הראשונה שהתכנסה באולם אשכול פיס ניגשו חברי מועצת העיר להיפרד מהרב גפני. בין האנשים שניגשו היו גם נתי גבאי לו היכרות מביקוריו הקודמים של גפני בלשכת ראש העיר היוצאת עליזה בלוך. אז גבאי שימש כרמ"ט ראש העיר היום כאמור הוא חבר מניין במליאה החדשה.

שמואל גרינברג ראש העיר שעמד להיפרד מגפני באותה עת הציג את גבאי. ,אני מכיר אותו, מכיר אותו מצויין, "אתה תהיה בקואליציה אל תדאג." גפני ער להרכב הקואליציוני ורמז לכך שהקואליציה תורחב עוד. עם גבאי, נציגו של הציונות הדתית בעיר. אם תרצו שר האוצר שעובד צמוד מאוד ליו"ר ועדת הכספים, יש אינטרס שגבאי יהיה חלק בלתי נפרד מהמחנה הקואליציוני בעיר.

מה קרה מהאמירה/ההבטחה ההיא? האם גרינברג זימן את גבאי להמשך מו"מ? לא ממש. נכון להבוקר אין חדשות בשדה הזה. צפוי? בהחלט. "כאשר אתה עם קואליציה רחבה כל כך, ולאחר שהמליאה הראשונה כר יצאה לדרך, שום דבר לא בוער".

גרינברג לא ממהר, ואולי גפני כן. ימים יגידו.

נושאים: חכ גפני, שמואל גרינברג
גפני עם גרינברג וגבאי
גפני עם גרינברג וגבאי
גפני עם גרינברג וגבאי
גפני עם גרינברג וגבאי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: