גם טיפול הפוריות לנשים יחזרו בתחילת השבוע הבא

שיטרית קוראת למשרד הבריאות לפרסם מתווה גם ליתר הנשים ולא להסתפק בנשים מעל גיל 39

ח"כ קטי שיטרית
ח"כ קטי שיטרית

הקורונה שיבשה לוח זמנים להרבה מאוד אנשים, יש כאלה שתכנית לימוד הנהיגה שלהם נפגמה ויש נשים שעבורם הקורונה הייתה אפילו מכה נואשה יותר.

המועצה הלאומית לרפואת נשים קיימה ביום שישי האחרון דיון מיוחד בנושא החזרת טיפולי הפוריות בבתי החולים לאחר שהופסקו בשל התפשטות הקורונה, ועל פי גורמים המעורים בדיון המועצה, המשמשת גוף מייעץ למשרד הבריאות, צפויה להמליץ על החזרת טיפולי הפוריות לנשים מגיל 39 ומעלה.

עיתון ישראל היום מספר היום על פי הדיווח, הידיעה הביאה לזעם בקרב קבוצות נשים העוברות טיפולי פוריות. בעמוד הפייסבוק של הפורום הנשי לפוריות בישראל, הגוף שאיים בעתירה לבג"ץ נגד הפסקת טיפולי הפוריות, עלה פוסט זועם ומי שהתייצבה לימין הנשים, היתה זו ח"כ קטי שיטרית.

"נרתמתי לנושא מהרגע שהובא לידיעתי שהקורונה משבשת את המשך טיפולי הפוריות של נשים הכמהות להפוך לאמהות, הנושא לא מוצה עד תום ואמשיך ללוותו עד שכל הנשים יחזרו לשגרת טיפולים. יחד עם זאת אני מברכת על חידוש טיפולי הפוריות לנשים מעל גיל 39. אני קוראת למשרד הבריאות להודיע שמדובר רק בסנונית ראשונה מתוך מתווה שיאפשר בקרוב, עוד לפני חודש יוני, ליתר הנשים להמשיך גם כן בטיפולים

נושאים: קטי שיטרית, פוריות האישה, כנסת
ח"כ קטי שיטרית
ח"כ קטי שיטרית
ח"כ קטי שיטרית
ח"כ קטי שיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: