גולדברג- כמעט מועמד

במאבק הפנימי בין הסיעות החרדיות, כמעט והפך הממונה על שפע למועמד לראשות העיר, וזה עוד ייתכן. לא הכישורים מעניינים בסיפור, המהלך, שמור לי ואשמור לך, ואתם התושבים- יוק. סליחהעל הביטוי

שמעון גולדברג
שמעון גולדברג

שימו לב איך הפכה בית שמש קלף במיקוח מי ינהל את העיר החרדית אלעד? המנהיגות החרדית רואה בבית שמש עיר חרדית לכל דבר, לא מעניין אותה התושבים, לא מעניין אותה אימנהלים את העיר ואיזה רמת שירותים נותנים, היא בסה"כ קלף במיקוח בין הסיעות. אשמור לי את העיר הזו ובלבד שהעיר השניה לסיעה האחרת.

לכן החלוקה כללה ערים חרדיות, אלעד ובית שמש הפכו להיות מרכזיות וחשובות עבור ראשי דגל. בדגל התורה רוצים ראשות עיר, הם בנו על אלעד. אלא כדי שיקבלו את אלעד, היו צריכים להחליף שם את ישראל פרוש, שהוא בנו של סגן השר מאיר פרוש ובמקומו לשים מתמודד שיקבל תמיכה מש"ס ומשלומי אמונים. אותו ישראל פרוש הוא ראש עיר טוב לתושבים. איך? הכל גלוי, הוא נותן לכולם, ובעיקר לישיבה של הרב שטיינמן הממוקמת באלעד. אם נותן, למה להחליף? אם טוב למה לשנות?

בין דגל לבין שלומי אמונים יש הסכם פנימי, אתם באלעד, אנחנו בבית שמש. אתם זה שלומי אמונים, אנחנו זה דגל. וכך הגיע הסיפור לבית שמש. כאן בבית שמש התפוצצה הפרשה שהביכה את דגל, המעצרים, הסכסוך בין מונטג לבין גרינברג, עיכבו הכל. מה עשה אבוטבול? רץ וסידר לעצמו את העניינים, רץ לחסידויות, קיבל ברכתם. אלה וגם אלה יצאו קירחים כאן.

עוד פרטים חושפת שרי רוט בערוץ המקוון חרדים 10. הנה מה שהיא מביאה ומצטטת, נדגיש מצטטת מתוך הסכם חתום בין סיעות דגל התורה וסיעת החסידים. "היה בהסכם סעיף חשוב נוסף, לפיו גם בעיר בית שמש תציב 'דגל' מועמד מטעם הסיעה, וכי אם לא תציב מועמד, אזי תהיה לסיעת 'שלומי אמונים' זכות להציב מועמד מטעמה, שייהנה מתמיכה של 'דגל". אתם קוראים נכון, אם לא דגל, אז שלומי אמונים!!!

מאיזה הסכם מצטטת שרי רוט? מדובר על אותו הסכם ארצי כולל שנחתם לפני חמש שנים בין הסיעות החרדיות, ש"ס, דגל התורה ושלומי אמונים, החסידים, שמחלק את העוגה ואת השלטון בערים השונות בין המפלגות.

הסוף אמנם רחוק מלהיות מוכרע לפחות באשר לבית שמש. כאן דגל ושלומי אמונים מנהלים מו"מ מול אבוטבול, הם רוצים נתח מהעוגה. אבוטבול לא יכול להיטיב עם שניהם, מכסימום עם דגל, הסיעה הגדולה. את נציגי כוח אבוטבול לא סופר, הוא כבר סגר עם רוב החסידויות. וכך חוזרות הסיעות דגל ושלומי אמונים להסכם, אם לא אתם תריצו מועמד, אנחנו נריץ מועמד מטעמנו ואתם תיאלצו לתמוך... עד כדי כך הגיעו הצדדים במחשבה שהכל נגמר ונסגר בצמרת. התושב, במקרה שלנו התושבים, מכסימום יכולים ללכת באותו היום לים, סליחה לעלות למצפה נחושה ולהתבודד

נושאים: בחירות 18
שמעון גולדברג
שמעון גולדברג
שמעון גולדברג
שמעון גולדברג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: