גולב ויאצ׳סלב ז"ל נרצח בליל שבת בכניסה לאריאל בידי מחבלים

ויאצ׳סלב גולב הי"ד בן למשפחה חרדית תושבי העיר הוא הנרצח ה־15 מאז החל גל הטרור האחרון. ולדי הציל ברוב תושייה את חייה של המאבטחת השניה שהיא גם חברתו לחיים בעמדת הבידוק. הלווייתו תתקיים הבוקר. על מועד ההלוויה המדוייק תפורסם הודעה בנפרד

גולב ויאצ'סלב המאבטח ז"ל צילום: יצחק בוארון פייסבוק
גולב ויאצ'סלב המאבטח ז"ל צילום: יצחק בוארון פייסבוק

תושב בית שמש לשעבר (הוריו ומשפחתו מתגוררים בעיר) נרצח במהלך השבת בפיגוע אריאל. הנרצח הועסק כמאבטח בשער הכניסה לעיר, וניצב בעמדת הבידוק בכניסה יחד עם מאבטחת נוספת עליה הגן בגופו במהלך הירי. המאבטח שנרצח הוא גולב ויאצ׳סלב (ולדי), תושב בית שמש, שלמד באוניברסיטת אריאל. המאבטח יוצא ממשפחה חרדית, הניח אחריו הורים ו-7 אחים ואחיות התגורר בשכירות באריאל.

אתו בעמדת הבידוק שהתה בעת הירי מאבטחת נוספת, ויקטוריה פליגלמן תושבת העיר אשקלון, שהתברר שהיא גם בת זוגו לחיים של המאבטח ההרוג הי"ד. ויקטוריה התגוררה בשכירות באריאל עם בן זוגה והיא ניצלה בזכות נחישות ואומץ ליבו של חברה לחיים.

הבוקר חושף אתר y-net כי שני המחבלים שנלכדו אחרי יממה אחת בלבד, תצפתו על נקודת הבידוק מנקודה סמוכה גבוהה. כך יכלו לדעת היטב את התנהלות השומרים בעמדת השמירה. לדברי y-net קיימות שתי עמדות שמירה סמוכות, ושני השומרים היו צריכים להימצא בנפרד אחד בכל עמדה אלא ששני המאבטחים שהו ביחד באותה עמדת בידוק בה נפגע גולב ויאצ׳סלב ז"ל.

מחקירת צה"ל לאחר לכידתם המהירה של המחבלים התבררו עוד פרטים על האירוע הקשה. המחבלים ירו לתוך עמדת הבידוק ופגעו מסתבר בולדי (כינוי חיבה) אשר המשיך לירות עליהם עד שנפל. המחבלים ברחו מהמקום בכלי רכב בו הגיעו. היריות שהמשיך ולדי לירות מתברר בדיעבד הצילו את חייה של ויקטוריה בת זוגו לעמדת השמירה.

הבוקר תתקיים הלווית המאבטח גולב ויאצ׳סלב (ולדי) שנרצח בפיגוע באריאל בבית העלמין המקומי דרך החיים.

דולב ויאצ׳סלב (ולדי), תושב בית שמש, נרצח בליל שבת בפיגוע קשה באריאל. אל ביתו הגיעו ראש העיר וסגנה מיד בצאת השבת ובהיוודע הידיעה המרה והכואבת.

מלשכת דובר העירייה נמסר כי: "עיריית בית שמש מספקת למשפחה תמיכה מירבית בשעות קשות אלו. לבני המשפחה ההמומים והכואבים עוד מחכים ימים קשים, זה הזמן לעטוף ולחבק אותם כמו שמשפחת בית שמש יודעת ברגעים אלו.".

דובר צה״ל רן כוכב ברשת ב׳ על הפיגוע באריאל: ״המחבלים אינם מזוהים עם ארגון טרור ופעלו ללא הכוונה עם נשקים מאולתרים מסוג קרלו. חמשת הפיגועים שבוצעו מה-22 במארס אינם בהכוונת חמאס או ארגון טרור אחר - זה מקשה ומאתגר אותנו - מצליחים לסכל הרבה התרעות, לא כך באריאל״.

תזכורת מדממת ממחסום הכניסה לאריאל.

נושאים: אריאל, בית שמש, רצח, מחבלים, צהל
גולב ויאצ'סלב המאבטח ז"ל צילום: יצחק בוארון פייסבוק
גולב ויאצ'סלב המאבטח ז"ל צילום: יצחק בוארון פייסבוק
גולב ויאצ'סלב המאבטח ז"ל צילום: יצחק בוארון פייסבוק
גולב ויאצ'סלב המאבטח ז"ל צילום: יצחק בוארון פייסבוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: