ראש המפלגה החליף את מטה הבחירות במדים של צה"ל

מוטי לייטנר אינו מסתפק בכך שהוא התגייס, אלא פונה ומבקש מכל מי שהוא בעניין, להתגייס. "קורא לכל חרדי עובד ללכת בעת הזו ולהתגייס!!". והוא מסביר את החשיבות להתגייס: "בכדי להיות חלק ממערך המילואים של הגוף הלאומי שמתכלל את המלחמה באויבים שקמים עלינו לכלותינו".

גאה ללבוש מדי צהל
גאה ללבוש מדי צהל

רבים לא יזהו את האיש שבתמונה, המדים עדיין ירוקים טריים, הנעליים שימו לב מבריקות, זה עתה יצאו מהניילון, הכובע ירוק מה שמסביר אולי את זמן השירות של לובש המדים החדש. ושימו לב איך מהר קלט בן הישיבה הזה את העניין, להיות חייל מסודר, כומתא על הכותפה, גומיות בנעליים, ולא שוכח להבליט את זהותו, ציציות הטלית בולטות החוצה. החליף את חליפת בן הישיבה השחורה במדים ירוקים של צה"ל. גאווה.

אז זהו, מוטי לייטנר, דמות שנכנסת לציבוריות שלנו, בינתיים הבחירות נדחו וזה לא ממש עומד בסדר היום, גם שלו. בינתיים הוא מתמודד עם קשיים נובעים מהמציאות החדשה אליה שאף, אליה התנדב בכל מאודו.

חרדים בצה"ל, תופעה חדשה שהתקשורת אוהבת לנפח קצת מעל המספר הפחות מרגש. אמנם כל חייל שמצטרף היא ברכה ובכל זאת המציאות היא שאנחנו עדיין בכמות של מאות ולא אלפים...
מבית שמש יש כמה דמויות מוכרות, מוטי לייטנר מהנדס תוכנה במקצועו, ראש המפלגה החרדית החדשה 'בדרך', יקי אדמקר עיתונאי ומנחה תכניות בקול ברמה, חבר פאנל בתכנית הפטריוטים שהחליטו לעשות מעשה בעת הזו להתחייל ולהיות אדם עם מספר אישי בצה"ל.

מוטי לייטנר אומר לחדשות קרן אור: "חוויה נהדרת. קשה פיזית, תנאים יותר קשים מעולם הישיבות, אבל זו הזדמנות לטעום קצת מהדבר האמיתי, ולקבל הזדמנות לתרום לעם ישראל בצורות נוספות."

מוטי התגייס ב-08 לנובמבר, ובשבוע הבא יסיים את הטירונות המקוצרת שעבר יחד עם עוד חברים מסביבה מקבילה, בני ישיבות, עולם חרדי.

"נמצאים איתי מכל חלקי המגזר החרדי, קבוצות שהן מיקרוקוסמוס של הסקטור החרדי, כל אדם וסיפור החיים שלו המשפחה והקריירה שעצר בן לילה והתייצב ואמר 'הנני' כדי להיות לעזר בתקופה הזו.".

מוטי אינו מסתפק בכך שהוא התגייס, אלא פונה ומבקש מכל מי שהוא בעניין, להתגייס. "קורא לכל חרדי עובד ללכת בעת הזו ולהתגייס!!". והוא מסביר את החשיבות להתגייס: "בכדי להיות חלק ממערך המילואים של הגוף הלאומי שמתכלל את המלחמה באויבים שקמים עלינו לכלותינו".

נושאים: צהל, גיוס חרדים, בדרך, מוטי לייטנר
גאה ללבוש מדי צהל
גאה ללבוש מדי צהל
גאה ללבוש מדי צהל
גאה ללבוש מדי צהל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: