שנהיה ראויים להם- 24 חללים ביום אחד

בוקר קשה, אחד הבקרים הכי נוראיים במלחמה הזו, בוקר בו הותרו לפרסום עוד שמותיהם של 21 אנשי חיל שנפלו בקרבות ברצועת עזה. ה' יקום דמם. המועמדים לראשות העיר מנחמים

נר תמיד
נר תמיד

דובר צהל: בוקר קשה, באסון במרכז הלחימה אתמול בעזה נפלו 21 לוחמים. נוסף על 3 לוחמים קדושים שנפלו בקרבות בחאן יונס.

יום של זעזוע יגון ותדהמה. על פרטי האסון הכבד פרסם הפרשן הצבאי של גלי צה"ל דורון קדוש את הפרטים הבאים: לוחמי המילואים מחטיבה 261, חטיבת המילואים של בה״ד 1, שעוסקים במשימות האבטחה במרחב הגדר בדרום הרצועה, נכנסו אתמול בבוקר למשימת פיצוץ מבנים באזור החיץ הסמוך לגדר. הלוחמים נכנסו למרחק כ600 מטר מהגדר באזור מחנה הפליטים אלמוע׳אזי, ונדרשו להשמיד 10 מבנים באמצעות מוקשים יחד עם צוותי הנדסה.
לקראת סוף הפעילות, מחבלים ירו שני טילי RPG - הראשון נורה לעבר טנק, כתוצאה מכך נפלו 2 חללים. ה-RPG השני נורה אל אחד המבנים שבתוכם כבר היו אמצעי החבלה שמוכנים לפיצוץ.
שני המבנים קרסו - והמקום הפך לאתר הרס ענק. הכוחות החלו בפעולות חילוץ, והוקפצו כוחות רבים למקום כדי להתחיל ולחלץ את הנפגעים מבין ההריסות.
פעולות החילוץ נמשכו שעות ארוכות מאוד, אל תוך הלילה. במהלך השעות האחרונות הושלם חילוץ הנפגעים, אין יותר נעדרים או מנותקי קשר. האירוע הסתיים.

עשרות אנשי כבאות והצלה חוילו אמש בצו 8 ובפועל גויסו לצה״ל, כדי שיתאפשר להכניס אותם לשטח רצועת עזה ולפעול באתר האסון בדרום הרצועה, כדי לחלץ משם את הנפגעים. הם פעלו לחילוץ הנפגעים לצד כוחות נוספים ויחידות של צה״ל.

221 חיילי צה״ל נפלו מאז החל התמרון הקרקעי. אתמול נפלו 24 לוחמים: 21 לוחמים במילואים באסון קריסת המבנים ועוד שלושה קצינים מגדוד 202 של הצנחנים.

סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול; "עַל אֵלֶּה אֲנִי בוֹכִיָּה"
בוקר קשה לעם ישראל עם הבשורה על נפילתם של 21 מטובי בנינו הי"ד, שנפלו בהגנה על העם הארץ והמולדת. והשאירו אלמנות, יתומים, הורים, ואחים, שנכנסו למעגל השכול. אני שולח תנחומים ומשתתף בצער המשפחות היקרות בשעתם הקשה. ויה"ר שהקב"ה יאמר לצרותינו די בקרוב אמן.

המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג: יחד עם כל עם ישראל קמתי הבוקר לבשורות הקשות שמגיעות לכל בית ישראל ומזעזעות כל לב יהודי. כל כך הרבה משפחות איבדו את היקר להן מכל, וזאת למען הקיום שלנו בארץ ישראל הקדושה. כדי שנוכל לחיות בארץ הזאת.

ליבי עם משפחות הנופלים הי"ד, שמסרו נפשם למען כולנו ומורשתם היא שנמשיך לחיות. ויחד נתפלל כולנו לגאולה הקרובה בע"ה.

נושאים: צהל, חרבות ברזל, הותר לפרסום, משה אבוטבול, שמואל גרינברג
נר תמיד
נר תמיד
נר תמיד
נר תמיד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: