בני זוג מבית שמש בין הנרצחים בנווה יעקב ירושלים

אליהו ונטלי מזרחי נסעו לבקר את אבא בשכונה ונקלעו לשדה האש בו קיפדו חייהם שבעה בני אדם. הלווייתם הערב בשעה 23:30 בבית העלמין המקומי.

בני הזוג מזרחי ז"ל
בני הזוג מזרחי ז"ל

הלווייתם של אלי ונטלי מזרחי שנרצחו בפיגוע בליל שבת בשכונת נווה יעקב בירושלים תתקיים בבית העלמין דרך החיים בית שמש הלילה בשעה 23:30. המרכז הרפואי הדסה בו עבדה נטלי עד אתמול הוציא הודעה: "בצער גדול על מותה של נטלי זיסקין, עובדת בית החולים הדסה הר הצופים, אשר נרצחה יחד עם בעלה אליהו אמש בפיגוע בנווה יעקב בירושלים.

"נטלי זיסקין בת ה-46 עבדה עד ליום שישי, במשך 20 שנה, כמחלקת אוכל בבית החולים הדסה הר הצופים. מדי יום הגיעה לעבודה במסגרתה פגשה מטופלים רבים, דאגה להם לאוכל חם ונהנתה להקשיב לסיפוריהם ולשאול לשלומם.

אלה סאקוביץ׳, דודתה של נטלי, עובדת ותיקה במחלקה לתפעול משקי בהדסה הר הצופים. אמש נאלצה להגיע יחד עם אמה של נטלי כדי לזהות את האחיינית והבת אשר מותה נקבע בבית החולים מייד עם הגעתה, לאחר שפונתה מזירת הפיגוע על ידי מד״א."

מנכ״ל המרכז הרפואי הדסה, פרופ׳ יורם וייס: ״עובדי הדסה כולם מרכינים ראשם בשעה קשה זו, מבכים את לכתם של נטלי היקרה ובעלה אליהו.

נטלי הייתה חלק ממשפחה גדולה, משפחת הדסה, עובדת ותיקה ומוכרת בבית החולים.

כל מי שעבד לצידה מספר על אישה חמה, מלאת אכפתיות ורצון להיטיב עם המטופלים אותם פגשה מדיי יום ולכן לא הופתעו חבריה לעבודה כששמעו שמיהרה להגיש עזרה לפצועים אמש.

צוות המרכז הרפואי הדסה מבקש לנחם את המשפחה על אובדנה הקשה ועוטף אותה בשעותיה הקשות. יהי זכרם ברוך״.

נטלי עלתה לארץ עם ההורים ואחותה בשנות ה-90, ומאז ועד היום הייתה מטפלת בשני ההורים באהבה, מסביב לשעון. היא עבדה בהדסה הר הצופים בעבודה שכל כך אהבה, תמיד עם חיוך, תמיד עם רצון לתת ולהעניק למאושפזים במחלקות. נפגשנו הרבה במשמרות ותמיד ראיתי אותה מרוצה ושמחה. היא הרגישה כאן טוב, שהיא יכולה לתת מעצמה.

כשאביה, שהוא אחי, נפטר לפני עשור, היא המשיכה לטפל באמא במסירות, כל הזמן עבורה. רופאים, הסעות, תרופות וטיפולים - הכל למען אמא.

לפני שנתיים התחתנה עם אליהו לאחר כמה שנות חברות. ביום שישי, כמו תמיד, היא סיימה משמרת בהדסה הר הצופים ולאחר חלוקת ארוחת הערב למטופלים היא נסעה לביתו של חמה, אביו של אלי.

משם הייתה אמורה כמו בכל יום שישי, לנסוע בחזרה לבית שמש כדי לא להשאיר את אימה לבד.

כשהיו באמצע ארוחת השבת, הם שמעו את היריות - באמצע האוכל היא ובעלה רצו להגיש עזרה וירדו מהבית כדי לטפל בפצועים, ואז ירו בשניהם.

ככה נגמרו חיים שלמים. אנחנו שבורים, לא מאמינים שזה קרה לנו. ״

גם סגן ראש העיר משה שיטרית הוציא הודעה : "מדינה שלמה מרכינה את ראשה לזכרם של שבעה יהודים תמימים שנרצחו באכזריות על ידי מחבל נתעב ופחדן. בין הנרצחים, בני הזוג נטלי ואליהו מזרחי זכרם לברכה. גיבורים בעל כורחם. נטלי, תושבת עירנו, בכלל לא הייתה ברחוב בזמן הפיגוע.

יחד עם בעלה, מיהרה אל הפצועים כדי להעניק להם טיפול ראשוני. המחבל ראה אותם, רצח אותם בדם קר ובהמשך חוסל על ידי משטרת ישראל.

ארץ אל תכסי דמם, ואל יהי מקום לזעקתם!"

כאמור הלילה בשעה 23:30 תתקיים הלוויתם של בני הזוג בבית העלמין המקומי בבית שמש.

נושאים: טרור בנווה יעקב, ירושלים, מש מזרחי, בית שמש
בני הזוג מזרחי ז"ל
בני הזוג מזרחי ז"ל
בני הזוג מזרחי ז"ל
בני הזוג מזרחי ז"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: