במקום למחוק גרפיטי מכוער מורחים אותו בשחור

מילא שהעירייה לא מצליחה למחוק כתובות ברחובות, וזה לכשעצמו חמור, מה תגידו על השיטה שהומצאה, ואני מקווה שזו לא העירייה. במקום למחוק, פשוט מאיירים איורים אחרים, מגן דוד על דגל פלשתין.

צובעים בשחור
צובעים בשחור

איך מוחקים גרפיטי על קירות? יש שיטה, בטוח, אולי לא כל כך מוכרת בעיריית בית שמש אבל יש. פעם התיזו על כתובת הגרפיטי חול, והצליחו למחוק. אח"כ אמרו בעירייה למה להוציא עבודה החוצה כשאפשר לרכוש מכשיר ניקוי עצמי? קנו מכשיר מיוחד והעמידו במחסן לכל עת שיצטרכו.

איש לא שיער שזו תהיה משימה ארוכת טווח, ארוכת שנים, ארוכת ממון, תוך בזבוז כספי ציבור. העירייה לא מצליחה להיאבק בתופעה המכערת שמכערת קירות רחובות שלמים. כתבו, ומה לא כתבו בשם הגרפיטי, כתובות נאצה נגד ראש העיר, נגד עובדים בכירים, נגד הציונים ונגד הציונות בכלל, אפילו דגלי פלסטין אוירו על קירות. התופעה מכוערת, היא פוגעת בנראות המרחב הציבורי, פוגעת ברגשות העוברים ושבים, תחושה של הפקרות.

העירייה עשתה מאמצים, אפילו יוזמת מבצעים מידי פעם לצאת לנקות אותם רחובות מכוערים, הצלחה? מילא שהעירייה לא מצליחה למחוק כתובות ברחובות, וזה לכשעצמו חמור, מה תגידו על השיטה שהומצאה, ואני מקווה שזו לא העירייה. במקום למחוק, פשוט מאיירים איורים אחרים, מגן דוד על דגל פלשתין.

בשבוע שעבר הצגנו כאן בידיעה בלעדית שהתופעה כבר התפשטה אל מחוץ לרחובות הקסבה של בית שמש, הגיעו הקשקשנים עד לאתר ארכיאולוגי אליו מגיעים מטיילים ומבקרים לא מעטים, כולל בני דתם.

פנינו למנכ"ל העירייה לפעול ולנקות את הכתובות המכוערות. לא זכינו לתגובה, מילא. כבר התרגלנו שעל ביקורת לא עונים. מה היה הטיפול לאותה פניה עדינה שלנו? מריחת הכתובות בצבע שחור. הנה כך זה נראה.

נראה לכם?

נושאים: בית שמש, כתובות גרפיטי, מרחב ציבורי
צובעים בשחור
צובעים בשחור
צובעים בשחור
צובעים בשחור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: