במקום לבוא לדואר, הביטוח הלאומי ינפיק כרטיסים נטענים לאלפי מקבלי קיצבאות

הביטוח הלאומי והמשרד לשוויון חברתי יאפשרו לעשרות אלפי אזרחים ותיקים מקבלי קצבאות בבנק הדואר לקבל כרטיס נטען של מאסטרקארד ולהטעין מרחוק את הקצבה

מאסטרקארד
מאסטרקארד

חברת דואר ישראל יוצאת היום (ה') בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם הביטוח הלאומי והמשרד לשוויון חברתי, במסגרתו החודש יועברו קצבאות הביטוח הלאומי לעשרות אלפי אזרחים ותיקים, בעלי חשבון בבנק הדואר, באמצעות כרטיס נטען של מאסטרקארד, שיגיע אליהם עד הבית ללא עלות. המהלך אשר אושר על ידי משרד התקשורת, יאפשר לאזרחים ותיקים, שחלקם נמצאים באוכלוסיית סיכון ומנועים בימים אלה לצאת מבתיהם, לקבל את הקצבה אליהם. חלוקת הכרטיסים תחל היום ותימשך בימים הקרובים.

יש לציין עוד שסניפי הדואר מחר יום ו' יהיו סגורים, והציבור מתבקש לא להגיע מחר. חלוקת כלל הקצבאות תתבצע ביום א' הקרוב 29/3. ביום זה יתוגברו סניפי הדואר ויהיו פתוחים עד השעה 18:00. ניתן לקבל את הקצבאות גם בימים שלאחר מכן.

הכרטיס הנטען שיימסר למקבלי הקצבאות הוותיקים באמצעות בנק הדואר הוא כרטיס "משולם מראש" (pre-paid) מבית מאסטרקארד. הכרטיס יגיע לבתי הלקוחות או לבתי האבות במעטפה מאובטחת באמצעות דואר שליחים על בסיס רשימה מוגדרת מראש. הלקוחות יקבלו במקביל מסרונים עם הודעה בנושא, ועם קבלת הכרטיסים יוזמנו להתקשר למוקד בנק הדואר בטלפון 076-8871190 לאימות הפרטים, ולאישור העברת התשלום לכרטיס שברשותם. הנפקת הכרטיס, מסירתו וטעינת הקצבה יתבצעו ללא עלות וללא עמלות. הכרטיס מאפשר טעינה עד 20 אלף שקל, וכן משיכת מזומן בכל כספומט עד גובה 4,000 שקל ביום, וביצוע רכישות בכל בתי העסק בישראל המכבדים כרטיס מסטרקארד וכן בעסקאות טלפון ואינטרנט, שהפכו להכרחיות בימים אילו. תוקף הכרטיס חמש שנים.

בנוסף: ניתן יהיה למשוך בכל מכשיר כספומט עד 4,000 שקל במזומן ביום, באמצעות הכרטיס הנטען של בנק הדואר

נושאים: דואר ישראל, הביטוח הלאומי, קצבאות
מאסטרקארד
מאסטרקארד
מאסטרקארד
מאסטרקארד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: