במטה שס ואגודת ישראל, נערכים לסיכול זיופים בבחירות

מטה גרינברג "מגיב: האשמות מופרכות, מכינים תירוצים לכישלון הצפוי"

1 / 5 ☆ מדרגים: 1
מאירועי פעילות שס
מאירועי פעילות שס

טראומת זיופי הבחירות מבחירות 2013 חוזרת? אז כאשר היו שני מועמדים מטעם הסיעות החרדיות משה אבוטבול ומועמד בית שמש החופשית, אלי כהן. סערה שעוררה הדים ברחבי הארץ ובית המשפט נדרש לה לימים ארוכים עד להכרזתו על בחירות חוזרות. המשטרה המליצה להעמיד לדין שמונה חשודים בפרשת הזיופים בבחירות המקומיות בעיר. מחומר החקירה עלה כי בבית שמש התבצעו הצבעות רבות על ידי מתחזים באמצעות תעודות זהות שלא שייכות להם.

הפעם שימו לב מי מתאונן על הסכנה הזו? מידע שהגיע למטה הבחירות של ש"ס ואגודת ישראל מגלה כי חסידים מסויימים מתומכי שמואל גרינברג התארגנו 'לרכישת' תעודות זהות של הקנאים, אשר תמורת תשלום מפקידים את התעודה בידי נציגים האחראים על איסוף התעודות במטרה להצביע בהם ביום הבחירות. תלונה הוגשה במשטרה כבר בשבוע שעבר וזו החלה לבדוק ולעקוב ולהורות על היערכות מתאימה בקרב מטה מנהל הבחירות המקומי מטעם משד הפנים.

"הוראה שניתנה לאנשי אותה חסידות היא להצביע מוקדם בבוקר בעיר מגוריהם ולרדת לבית שמש לעשות שימוש באותם תעודות זהות באופן מזוייף." כך אומרת הודעת ש"ס היום לתקשורת. למניעת הפעילות עדכנו במפלגת ש"ס ואגודת ישראל את נציגי המשטרה על מנת שינחו את הצוותים בכל קלפי לשים לב לזהות המצביעים. בנוסף, משקיפים מטעם המפלגה יוצבו בכל קלפי לעמוד על המשמר כדי למנוע את הזיופים.

נציגים מטעם קהילת 'בני תורה' יוצבו גם הם בכניסות לקלפיות על מנת לסייע בזיהוי מצביעים שאינם תושבי העיר ואשר הוזמנו לעיר מתוך מטרה לסייע במלאכת הזיוף. כלל משקיפי הקלפיות מטעם מפלגת ש"ס ואגודת ישראל הונחו לערנות יתירה בבדיקת זהות המצביעים.

ממטה המועמד לראשות העיר, שמואל גרינברג נמסר, בתגובה להאשמות של ש"ס כנגדם: " האשמות מופרכות, נראה שש"ס ואבוטבול מכינים תירוצים לכישלון הצפוי. הציבור זוכר היטב כי דווקא המועמד היחידי שנפסל בבית שמש עקב זיוף היה הרב משה אבוטבול ושותפיו. קמפיין ההכפשות בעיצומה של מלחמה, ראוי לכל גינוי. נמשיך לפעול בניקיון כפיים, בשקיפות ובהגינות כלפי כולם".

נושאים: זיופי בחירות, בחירות 2024, בית שמש, דגל, אגוי
מאירועי פעילות שס
מאירועי פעילות שס
מאירועי פעילות שס
מאירועי פעילות שס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:11 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
במטה שס ואגודת ישראל, נערכים לסיכול זיופים בבחירות
יוסי
(1 / 5)

נכתבה ביום שני, 26 בפברואר 2024, 14:39

איזו תגובה בזויה של גרינברג. הרי מי שזייף אז לא היה אבוטבול, אלא מפלגת מאיר פרוש וגולדברג, שהם עכשיו השותפים של גרינברג. והוא מאשים את אבוטבול במה שהחברים השותפים שלו עשו. גועל נפש.