בלוך ביקשה מליאה- חבריה לא התייצבו

רק ששה מחברי מועצת העיר התייצבו לכינוס מליאה שלא מן המניין מזומן בידי ראש העיר. לא התגעגעו לראות את עצמם ביחד... המליאה האחרונה היתה באוגוסט.

מליאה תמונת ארכיון
מליאה תמונת ארכיון

לא קשור לידיעה הקודמת, ויכול להיות שזה כן קשור. אתמול מליאת מועצת העיר לא התכנסה. למה? על סדר היום מגוון נושאים ביניהם כאלה שאלה שנעדרו ביקשו להעלות, ישעיהו וייסמן לא הגיע למרות ששלח הצעה והחלטה להעלאה בסדר היום, כמוהו גם מלאכי כי טוב שביקש לסגור בהוראת מליאה שכונות חרדיות בשבתות בפני כלי רכב.

נעדרו גם בעלי עניין מאוד חשוב בפתרון מצוקת הצפיפות או המחסור בכיתות, כמו הממונה על החינוך ישעיהו אענרייך, נבחרי ש"ס, הממונה על התכנון ובהבנייה המתהדר בכל פעם שנותן אישור אכלוס. אישור עשרות כיתות גן לפתרון מצוקת הכיתות על הפרק, מימון ממשלתי בדרך כלל. נעדרו גם אנשי הליכוד שאם שכונת נווה שמיר חשובה להם אזי הקמת מרכז הצעירים שם בודאי הוא רעיון מצוין שיש לברך, הם לא הגיעו והתב"ר שהיה אמור לעלות לאישור לא אושר.

ובכלל, כל הנושאים שהיו אמורים לעלות היתה להם חשיבות לחברי מועצה כאלה או לחבריהם.

נעדרו במאורגן? לא! לא היה איש שיארגן, כל אחד לפי הרגשתו ומעניין שההרגשה הזו התפשטה בקרב 15 חברי מועצה!!! רק ששה הגיעו. הנה השמות כפי שהועברו אלינו: בלוך, פרץ, נדלסון, אלישיב, יוסף גולדהירש ורינה הולנדר.

הדיון לא התקיים, המליאה לא התכנסה וגם כעבור חצי שעה ממועד הכינוס לא התייצב השביעי להציל את הפארסה.

רוב החברים הסכימו לא להגיע, לדעתם היה הזוי לכנס מליאה. מה הגורם? האם המלחמה? האם הבחירות הצפויות? האם היריבות הגדולה עם בלוך שלא שככה גם בעת מלחמה. הכל כול להיות. מליאה לא היתה וכל הנושאים יעברו לסדר היום למליאה שאחרי המלחמה... טוב שכך.

נושאים: בית שמש, מליאה, נבחרי ציבור, תברים
מליאה תמונת ארכיון
מליאה תמונת ארכיון
מליאה תמונת ארכיון
מליאה תמונת ארכיון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: