בית שמש ורכסים תמורת בני ברק..... מסחרה!!!!

החרדים סוחרים בנו כאילו היינו שק תפודים, מוכרים את בית שמש תמורת שלטון בבני ברק. המנהיגות החרדית תסתדר בינה לבין עצמה, בשעה שנציגי השלטון החילוני והדת"ל שותקים. נתניהו, גנץ, לפיד, סער מה השתיקה הזו לכם?

חדשות החרדים
חדשות החרדים

חדשות החרדים בבית שמש, קבוצת ואטסאפ מביאה ציטוט מעניין: הלפרין חושף דרמה במהדורה המרכזית ב'קול חי': הדרג הבכיר בדגל התורה מעביר היום הצעה לדרג הבכיר בש"ס - מוכנים להצביע בעד אוריאל בוסו לראשות בני ברק, התמורה שדורשת דגל מש"ס, הורדת המועמדים בבית שמש (משה אבוטבול) ורכסים (מוטי ויזגן) מה שיעניק את הראשות לדגל התורה. אם דגל תומכת בבוסו, הוא ראש העיר הבא.

ומיד מצרף תגובת ש"ס. גורמים בש"ס ל'חדשות החרדים' כרגע בש"ס מסרבים להצעת 'דגל התורה' ולעת עתה לא מסירים את המועמדים של ש"ס בבית שמש ורכסים". הדגש על 'כרגע'. מה הלאה? אולי תשנה ש"ס את דעתה?

בין אם זה נכון ובים או לא, מסחור הנהגת העיר שלנו הופך להיות לגועל נפש של ממש. בית שמש כלי בשחמט בין ש"ס לדגל לאגודת ישראל. לא מה ואיך תנוהל העיר אלא ע"י מי, מי מקבל את העיר כירושה.

מילא ההנהגה המקומית שמבליגה ואינה טוענת להתנהלות כזו, היכן הם קברניטי המדינה. אם לאריה דרעי ומשה גפני מותר להתערב באופן המגעיל הזה, היכן הם הם נציגי הציבור הכללי והדתי לאומי. היכםן אתה בנימין נתניהו ראש הממשלה? היכן אתה גדעון סער שחתמת על הסכם מכירת העיר לחרדים?

נושאים: בחירות 2024, דגל, נתניהו, גנץ, סער, לפיד
חדשות החרדים
חדשות החרדים
חדשות החרדים
חדשות החרדים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: