בית מבריק לפסח? לא על חשבון החיים שלכם!

תשומת לב מיוחדת: יש להקפיד להשגיח על ילדים קטנים במהלך הניקיון, אין להשאיר דלי מים מלאים ללא השגחה מחשש לטביעה, יש להקפיד לסגור את החלון לאחר הניקוי ולהרחיק ממנו שרפרפים/סולמות על מנת למנוע נפילה מגובה.

צילום: באדיבות מד"א
צילום: באדיבות מד"א

אנחנו לא באמת צריכים לבצע מחקר כדי לגלות שבשבועות שלקראת פסח עולה מספר תאונות הבית. לכן, הפעם נקדים תרופה למכה 🙂 קראו היטב את הוראות הבטיחות ופעלו בתשומת לב ועירנות:
במהלך שטיפת הרצפה הקפידו לנגב אותה לעיתים קרובות וביסודיות כדי למנוע החלקה.
רוצים לנקות מעל המזגן? סולמות מאולתרים ולא יציבים, כיסאות או שלל אלתורים, מעלים באופן ניכר את שיעור פציעות הגב והגפיים. הקפידו להשתמש בסולמות בטיחותיים ורצוי שיהיה אדם נוסף לצדכם בזמן הטיפוס בסולם.
מחשש לנפילות מגובה, אין לטפס על מעקה החלון - מומלץ להוציא את החלון מהמסילה אל תוך הבית, לנקות אותו במקום בטוח ולהרכיבו חזרה בתום הניקוי. לאחר ההרכבה יש לוודא כי הוא יציב.
יש להקפיד להשגיח על ילדים קטנים במהלך הניקיון, אין להשאיר דלי מים מלאים ללא השגחה מחשש לטביעה, יש להקפיד לסגור את החלון לאחר הניקוי ולהרחיק ממנו שרפרפים/סולמות על מנת למנוע נפילה מגובה.
עקבתם אחרי כל ההוראות ובכל זאת משהו התפקשש? זכרו כי בכל מקרה של פציעה יש להימנע מתזוזה, לחייג במהירות למוקד 101 של מד"א, או באמצעות יישומון "מד"א שלי" ולפעול על פי הוראות החובש או הפראמדיק עד להגעת כונני תגובה מידית וצוות אמבולנס אליכם.

באדיבות מד"א

נושאים: מדא, ניקיון לפסח
צילום: באדיבות מד"א
צילום: באדיבות מד"א
צילום: באדיבות מד"א
צילום: באדיבות מד"א
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: