340 בדיקות בשלושה ימי בדיקה בשיטת הדרייב אין ליד המכללה לשוטרים

עומד בסטנדרט הארצי, 0.1% מהאוכלוסיה. ומה לגבי מחר? הלילה יוחלט אם ממשיכים. מה עם הבדיקות? התוצאות נשלחות ישירות לקופות החולים.

צילום מדף הפייסבוק של מד"א
צילום מדף הפייסבוק של מד"א

בסמוך למכללה לשוטרים, במתחם אזור התעשייה המערבי הקימה מד"א מתקן בדיקות, כמו בתל אביב, כמו בבני ברק, וכמו בירושלים גם בבית שמש נולד הצורך ולכן חשבו והגו הקמת מתקן דומה לבדיקה- כנס היבדק וסע. תוך כמה דקות מסיים כל נבדק את הבדיקה ונושא עיניו לקבל תשובה לביתו. כמות החולים בעיר חייבה זאת, כמות האוכלוסיה בעלת הסיכוי להידבק בבית שמש גדולה ולכן היתה חשיבות זמינות הבדיקה בסמוך למקום המגורים.

מערך הבדיקה מתקיים בחסות מד"א, ביומיים הראשונים נבדקו כמאתיים איש, היום כבר עלה המספר והגיע לכדי 140 איש. מה מחר? ובכן בירור מעלה את התשובה הבאה: כל יום מקבלים החלטה אם להמשיך למחרת את הפתיחה של המקום. הכל בהתאם לביקוש ואו לתחושת הציבור ביר שפונה לקופות החולים ואו ישירות למדא . בתום ריכוז הבקשות מתקבלת החלטה בערב, בשעות הלילה, לגבי המשך פתיחת המתקן ביום המחרת.

כאמור עד כה נערכו 340 בדיקות, לא הרבה, מדובר בעשירית האחוז 0.11% מהאוכלוסיה המקומית בממוצע הארצי.

מה עם תוצאות הבדיקות? אלו מונחות אצל קופות החולים השונות בעיר, מי שנשלח בידי מכבי התשובה שלו תתקבל במכבי, מי שנשלח בידי הכללית התשובה לבדיקתו תגיע ישירות לקופת חולים הכללית.

נושאים: מדא, קורונה בבית שמש, קופות החולים
צילום מדף הפייסבוק של מד"א
צילום מדף הפייסבוק של מד"א
צילום מדף הפייסבוק של מד"א
צילום מדף הפייסבוק של מד"א
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: