בוקר מלא כרזות נגד עליזה בלוך, הדוקטור.

שנתיים חלפו מאז זכתה בלוך, והאמת מוכחת כעירומה. על פי כרזות שנתלו היום ברחבי העיר, הבטחת עיר רב תרבותית ומה קיבלנו, עיר חרדית קיצונית!!! סימני הקריאה במקור

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
כרזות רחוב נגד בלוך
כרזות רחוב נגד בלוך

מה שהחל אתמול כמודעה אחת מול הכניסה לעיריית בית שמש, כבר נראה כגל רציני יותר, כאשר על קירות, גדרות הפרדה ובכל מקום אפשרי הודבקו מודעות שונות בעיצובן אך זהות בתוכנן, מה שמלמד על מחשבה ברצון להביא את התודעה לציבור בעיר.

על המודעות המודבקות, נכתבו באותיות קידוש לבנה, 'דוקטור עליזה בלוך, הבטחת בית שמש ציונית רב תרבותית, ומה קיבלנו ממך? שלושה סימני שאלה.

עיר חרדית קיצונית בהנהגתך!!!, באותיות גדולות יותר, מה שמסביר בדיוק את כאבם של מפרסמי השלטים.

מי חתום על המודעות? אין שמות, יש כיתוב 'בית שמש של פעם' מה שמצביע לכיוון ממנו באו המודעות.

האם מדובר בתחילת סערה גדולה בימים הקרובים? מה תהא עצמתה של הסערה? מה תעשה בלוך כדי להרגיע? האם תנסה להגיע אל המקורות ואל הקולות העומדים מאחורי הדבקת המודעות.

המודעות לא מביאות קולות, כאלה נשמעו מסרטונים רבים המתרוצצים ברשת על חרדים מפגינים ברחבי העיר, גם בשכונות בהם עובדי עירייה מגיעים לנקות כתובות גרפיטי, מעמדות בהם תמיד יוצאת ידם של החרדים על העליונה.

מה שאולי יעשה היום זה ניסיון מצד עובדי עירייה שיקבלו הוראות ממנהליה לצאת לשטח להוריד את המודעות ממקומם. אצלנו מצויות התמונות. את אלה יהיה קשה למחוק. המחאה הגלויה נגד תפקודה של עליזה בלוך בעיר החלה.

נושאים: עליזה בלוך, עיר קיצונית, מחאה, בית שמש
כרזות רחוב נגד בלוך
כרזות רחוב נגד בלוך
כרזות רחוב נגד בלוך
כרזות רחוב נגד בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בוקר מלא כרזות נגד עליזה בלוך, הדוקטור.
תתאפסונכתבה ביום שישי, 01 בינואר 2021, 05:56

עליזה מאד מאד רוצה להוריד את החרדים. היא לא יכולה, גם שלום אדרי לא יכול, אף אחד לא יכול. אי אפשר להלחם במציאות. העיר חרדית כבר מזמן, לחרדים יש רק 2-3 אופציות למגורים בארץ, לאחרים הרבה יותר. לכן בעיקר חרדים באים כבר שני עשורים וחצי. אלו תנאי השוק נקודה. (אגב, הרוב הדומם של תושבי העיר הוותיקים יש להם קצת זיכרון, ויודעים שהחרדים הביאו גם דברים טובים לעיר ולא מעט). זו המציאות, תחיו איתה. הגיע הזמן שתתאפסו.

בוקר מלא כרזות נגד עליזה בלוך, הדוקטור.
בית שמשינכתבה ביום שלישי, 29 בדצמבר 2020, 05:31

הברוך הגדול,בלוף ושמו עליזה בלוך.רבותיי היא לא הביאה אותם לעיר,אך בזכות קולותיהם נבחרה.מה ציפיתם שהגולם לא יקום על יוצרו? חבל שאנו חווים זאת על בשרנו,אבל הבטחות נותרות ללא אחיזה במציאות.בשתי מילים:אכלנו אותה ובגדול.

בוקר מלא כרזות נגד עליזה בלוך, הדוקטור.
הצופה מהספסל האחורינכתבה ביום שלישי, 29 בדצמבר 2020, 03:36

מה שיזכרו מראש עיר ציונית,שבמשמרת שלה נקבע שמות רחובות עם צינזור העובדה שמדובר על נשים,בושה, כל השאר בר חלוף בתוך קדנציה אחת של ראש עיר חרדי הכל יעלם חוץ מבזיון השמות בשכונה היחידה שנבנתה לציבור ציוני חילוני

בוקר מלא כרזות נגד עליזה בלוך, הדוקטור.
שימי
(5 / 5)

נכתבה ביום שלישי, 29 בדצמבר 2020, 02:31

מה שנכון נכון !!