בגיבוי המשרד להגנת הסביבה משקיעים בטיפוח

רכבי העיר הוטבעו במיתוג המושך את העין עבור קמפיין בגיבוי המשרד לאיכות הסביבה לטיפוח ולשמירת ערכי הניקיון. תעזרו לעירייה כי זה בשבילכם

סופר נקיה
סופר נקיה

במאמץ יוצא דופן העיר בית שמש עוברת מסע ניקיון מקיף בגיבוי כספים ממשלתיים מהמשרד להגנת הסביבה. יוזמה זו שמה לה למטרה לטפל בכמה נושאים קריטיים ולטפח קהילה נקייה ואחראית יותר.

ראשית, כדי לקדם מודעות והשתתפות פעילה, כל רכבי העיר הוטבעו במיתוג המושך את העין עבור הקמפיין. זה מבטיח שכל תושב ייזכר בתפקידו בשמירה על העיר, מה שהופך את התודעה הסביבתית לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלו.

שנית, העירייה שמה דגש רב על חינוך באמצעות אירוע ייחודי בשם 'יום הולדת לגינה'. פעילות משפחתית זו משמשת פלטפורמה מרתקת השמה דגש על שימור המרחב הציבורי. בהקניית תחושת אחריות למרחב הציבורי, מעורר האירוע מחויבות קולקטיבית לשמירה על בית שמש סופר נקייה.

לבסוף, עירית בית שמש משפרת את תשתיות הניקיון שלה. אשפתונים חדשים יוצבו ברחבי העיר. שלטים חדשים הוצבו ברחבי העיר, על מנת לקדם את הניקיון במרחבים הציבוריים. השלטים אלה משמשים תזכורת עדינה לתשובי היער לשמור על הסביבה נקייה, ומחזקים את המחויבות של התושבים.

ככל שמאמצי הניקיון ממשיכים הן מצד העיריה והן מצד תושבי העיר, העיר בית שמש מהווה דוגמה יוצאת דופן של שמירה על עיר נקייה ביחד - העירייה, תושבי העיר ובתמיכת משרדי הממשלה. יחד שומרים על בית שמש סופר נקיה!

ענבר קשת מנהלת אגף שפ״ע: "כמנהלת אגף לשיפור פני העיר בית שמש, אני רואה חשיבות גדולה למסר שמוביל את קמפיין הנקיון בעיר המדגיש את הקשר העמוק בין הקהילה לניקיון העיר שלנו. באמצעות מאמצים משותפים, הגדלת השירות לתושב ותחושת אחריות משותפת, אנחנו מטפחים מקום שכולנו יכולים להיות גאים לקרוא לו בית" ובכך מבאים לידי ביטוי את מדיניות ראש העיר לחינוך לאחריות.

נושאים: המשרד לאיכס, בית שמש, אגף שפע
סופר נקיה
סופר נקיה
סופר נקיה
סופר נקיה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: