אריה דרעי: "מה שבית שמש היום זה משה אבוטבול"

אבוטבול: "קשה היה לי לראות את כל מה שעמלתי וטפלתי במשך שני עשורים יכול ללכת חלילה לטמיון. היו כאן חמש שנים לא פשוטות, זו הסיבה שאני חוזר". וגם.. מבטיח שותפות מלאה מתכנסים תחת צילת ש"ס

אריה דרעי עם אבוטבול
אריה דרעי עם אבוטבול

כניסתו של סגן השר הרב משה אבוטבול למרוץ על ראשות העיר טרפה את כל הקלפים בבית שמש, וכל מחשבי החישובים ואנשי המספרים יודעים כיום כי התמודדותו של משה אבוטבול בבחירות משנה את כללי המשחק, וככל שעוברים הימים גם מגלים כי המומנטום הולך ומתרחב, והתמיכה במועמדתו מאחדת קהלים, עדות וחוגים.

זה הגיע בהפתעה, הידיעה כי "אבוטבול מתמודד" עברה במהירות רבה מפה לאוזן, ואך טבעי היה כי מבול של טלפונים הגיעו אליו ועדיין מגיעים, מכל גווני הקשת מגיעים אלפים שמבקשים להודות לו על הנכונות להיכנס למירוץ ולהציל את בית שמש.

ר' משה אבוטבול של שנת הבחירות תשפ"ד הוא כבר לא רק איש של בית שמש, הוא הוכר כאחד הפרלמנטרים הטובים ביותר בכנסת, כניסתו להיות סגן שר במשרד החקלאות עם אחריות על מגוון תחומים חיברה אותו לקהלים נוספים, אך למרות כל הכבוד והגדולה, הסכים להיכנס שוב לעשייה של בית שמש וזאת מתוך אחריות אישית. "קשה היה לי לראות את כל מה שעמלתי וטפלתי במשך שני עשורים יכול ללכת חלילה לטמיון. היו כאן חמש שנים לא פשוטות, ובכדי להחזיר עטרה ליושנה קיבלתי את הוראת גדולי ישראל לחזור ולהתמודד שוב על ראשות העיר". אבוטבול מספר שאינו ישן בלילה יותר משלוש שעות. "אני במירוץ נגד הזמן, נכנסתי רק לפני כשבועיים, והיום אני יודע שיש עוד קבוצות שייכנסו לשותפות איתנו, שותפות מכבדת כפי שנהגתי בכל השנים עם שותפי".

יו"ר תנועת ש"ס ח"כ הרב אריה דרעי אומר: "בית שמש נמצאת היום בפיתוח בנייה גדולה מאוד, משה אבוטבול בדביקות במטרה הביא את בית שמש לאן שהיא נמצאת היום. כל התוכניות שאנחנו רואים היום בבית שמש, הכל בעבודה קשה מאוד שעשה והשקיע ר' משה אבוטבול, האיש שכל בית שמש מכירה לו טובה, ודומה שכל השכונות החדשות של העיר, עשרות אלפי משפחות יודעות כי בלעדיו השכונות האלו לא היו אפילו על הנייר.

"כולם זוכרים מה היה פה לפני 5 שנים, , כל גדולי ישראל עמדו לימינו, אך למרבה הכאב בשל פעולות לא אחראיות שנעשו משה אבוטבול לא נבחר לראשות העיר בהפרש של כמה מאות קולות בלבד. עתה עם התקרבות ימי הבחירות החלטנו להריץ את משה אבוטבול כי ראינו שמקדמים כל מיני דילים ובריתות, ואמרנו: מישהו צריך לדאוג באמת לטובת העיר, לכל הקהלים והצרכים בעיר. רק משה אבוטבול שמכיר כל סמטה וכל קהילה בעיר, רק הוא יכול להוביל את העיר עם תחושת שותפות ואחריות".

הרב דרעי הוסיף: "יש על משה אבוטבול לחצים גדולים מהרבה חוגים וקבוצות להתקדם לתמיכה, כולם זוכרים את הימים היפים כשהוא כיהן בתפקיד. תופתעו מהחיבורים הגדולים שמשה אבוטבול מוביל בימים האחרונים. הסלוגן "האיש הנכון במקום הנכון" זה לא רק סיסמא, זה משה אבוטבול. הוא האיש שיוכל להוביל את בית שמש. יש מאחוריו סיעה גדולה וכוח גדול בממשלה. לאחר הניצחון נעבוד עם כולם בשיתו"פ, המטרה שלנו זה רק לדאוג לתושבי העיר".

נושאים: בית שמש, בחירות 2023, משה אבוטבול
אריה דרעי עם אבוטבול
אריה דרעי עם אבוטבול
אריה דרעי עם אבוטבול
אריה דרעי עם אבוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: