אל תשאירו כסא ריק הערב ברחבת האנדרטה

טכס ליל יום הזכרון ייפתח בצפירה של דקה אחת, בדיוק בשעה 20:00 לאחר הצפירה יודלק נר הזיכרון, הדגל יורד לחצי התורן ואז יתחיל הטכס. השנה יכבד את האירוע המרכזי בעיר שר החוץ ח"כ ישראל כץ.

שורות שורות
שורות שורות

יום הזכרון לחללי מערכות ישראל הוא יום זכרון גבורה ללוחמי צבא-הגנה לישראל שנתנו נפשם על הבטחת קיומה של מדינת ישראל וללוחמי מערכות ישראל שנפלו למען תקומת ישראל, להתייחדות עם זכרם ולהעלאת מעשי גבורתם.

שמות 121 חללים ונפגעי פעולות איבה מופיעים על גלעד הזיכרון בבית שמש, 121 נשמות מבחירי הבחורים והבחורות שחירפו נפשם והגנו בגופם להמשך קיומנו. ה-7 באוקטובר 2023 מהווה תזכורת עצובה למאבקנו ההישרדות שלנו בסביבה עוינת.

אנו מצווים לכבד ולזכור, ברגעים הקשים האלה גם לתמוך ולחזק את ההורים השכולים, האחים, האחיות, הבנים בשעתם הקשה שהיא שעה קשה לכולנו.

אל תשאירו כסא ריק הערב ברחבת האנדרטה. כל הכסאות שהוכנו -מצפים לבואכם. כל השורות האלה, חייבים להיות מלאים, וכאשר אלה יתמלאו אל תתעצלו, מצאו מקום בשולי הרחבה, יש שם מקום לעוד ועוד מכבדים. קומו והתייצבו והוכיחו שאנחנו ראויים להם, ראויים למעשי הגבורה, לתושייתם ועוז רוחם.

הלילה בית שמש חייבת להתייצב ביחד, באחדות, כולם, בלי השקפת עולם, בלי יוצא מהכלל, בלי תירוצים, חובה על כולנו להיות באנדרטה לכבד, לזכור, להתפלל, להקשיב ולשמוע את קול המשפחות השכולות, את קול הנוער המעודד לגאולה את קול הנחמה והגבורה שיבקע ממערכות הקול האדירות שהובאו.

הקדימו להתייצב לעבור על פני שורות התמונות העצובות, של הנופלים. להקשיב לצלילי המוסיקה מכלי הנגינה של תלמידי הקונסרבטוריון העירוני. יום הזכרון ייפתח בצפירה של דקה אחת, בדיוק בשעה 20:00 לאחר הצפירה יודלק נר הזיכרון, הדגל יורד לחצי התורן ואז יתחיל הטכס. השנה יכבד את האירוע המרכזי בעיר שר החוץ ח"כ ישראל כץ. קטעי קריאה, מוסיקה, משחק, ודברים לתושבי העיר מפי נציג המשפחות השכולות, נציג הממשלה וראש העירייה.

אנא השמעו להוראות הסדרנים ואנשי הביטחון.

מנחה הטכס הערב עומר ירדני. (ערוץ 13)

נושאים: אנדרטת הזיכרון, בית שמש, ישראל כץ
שורות שורות
שורות שורות
שורות שורות
שורות שורות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: