אלם ומבוכה בלשכת ראש העיר, אדרי תוקף בגלוי והצביע נגד הצעות יזומות של בלוך

הקרע בין בלוך לשלום אדרי עולה מדרגה, עכשיו הוא גם גלוי. אתמול במליאה השמיע אדרי דברי ביקורת קשים על התנהלותה והצביע נגדה בשתי הצעות החלטה שהביאה.

אדרי ובלוך בימים טובים
אדרי ובלוך בימים טובים

עימות חזיתי כזה לעיני הכל, ובמיוחד במעמד שאמור היה להיות חגיגי, לרגל סיום והחלפה מנכ"ל, עליזה בלוך לא ציפתה. לא חדש אם נציין כאן שעליזה בלוך ושלום אדרי צ'ילבות, אפילו לא מביטים זה לזו בעיניים במפגשי פרוזדור. אתמול הם נתקלו זו בזה, נאמרו דברים קשים מאוד, מאוד לא נעימים, בודאי למי שהיו עד לפני שנה שותפים לתחילת דרך חדשה בעיר, לפחות לתקוותה ל דרך חדשה.

והשאלה הגדולה עד לאן זה יגיע? אדרי הציע ומציע לה לפעול: תוציאי מהקואליציה. לא פעם ולא פעמיים.

אתמול גלש העימות הזה והגיע לרתיחה. אדרי האשים את בלוך בעזיבתה של מינס כהן. "גם אתה תלך בעוד כמה חודשים, היא לא תיתן לך לעבוד". אין עוד חבר מוצה שמעז לבקר בפומבי את ראש העירי בלוך, זולת אדרי.

אדרי אתמול בישיבת המליאה הצביע פעמיים נגד הצעתה של בלוך. בפעם הראשונה כאשר הביאה העלאת שכרה של סתיו סעד. ,אל תבלבלו לי במוח, לא ידעתם, שכחתם, היא בסה"כ ארבעה חודשים בעירייה (קצת הגזים, סעד נמצאת בעירייה מהיום הראשון שבלוך נמצאת שם), למה לה להוסיף ויד עובדים אחרים בעירייה שמחכים. היא מקבלת 12000 שח בחודש, יש אחרים שמסתפקים ב-7000, למה? יש לכם כסף? אעביר את זה לוועד העובדים, הם יבחנו.". יוחנן מאלי ניסה להסביר, "היא אינה עובדת מן המניין, אין לה ועד עובדים שיגן על זכויותיה, אין לה ואין לה... אחר ניסה לשכנע: "היא תלך ביום שעליזה לא תהיה. צריך להבטיח לה את שכרה". אדרי לא השתכנע והצביע נגד.

סעיף אחר לאישור המליאה היה אישור העסקתו של ברק שלום. מי שמע? מי ראה? שאל אדרי. "אני ממונה על התחדשות שכונות ואני לא מכיר את האיש הזה. מי הביא אותו שישלם לו כמה שהוא רוצה." ברק שלום מנהל תחום תכנון במנהלת התחדשות עירונית התקבל לעירייה במסגרת פרוייקט צוערים של משרד הפנים. "שתדע אדוני המנכ"ל, תראה איך העיר מתפקדת. אני הממונה ואני לא יודע שהתקבל עובד חדש למערכת שבאחריותי".

אדרי הצביע נגד הסעיף הזה . ואדרי אינו סתם חבר מועצה, הוא יו"ר סיעת הליכוד. מלאכי כי טוב ישב בקרבתו, המשנה לראש העיר. "אתה לא יכול להצביע נגד, גם אני הצבעתי בעד נושאים שלא מקובלים עלי, קיבלתי מרות ההנהלה". השיב לו אדרי: "מה הבעיה, שתפטר אותי. אם היא רוצה שתפטר אותי,"

שאלנו הבוקר את הדוברת, האם מתכוונת ראש העירייה לעשות משהו נגד מי שהפר הצעת החלטה שלה, קרי נגד אדרי.

שאלנו את בלוך האם היא מתכוונת לנקוט בצעדים כלשהם משמעותיים כולל הרחקה מהקואליציה נגד שלום אדרי? לא זכינו לתשובה. .

רוצה להישאר מעודכן? הוריד את האפליקציה שלנו, חדשות קרן אור בית שמש ותישאר הכי מעודכן

נושאים: עליזה בלוך, שלום אדרי, מליאה, בית שמש
אדרי ובלוך בימים טובים
אדרי ובלוך בימים טובים
אדרי ובלוך בימים טובים
אדרי ובלוך בימים טובים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אלם ומבוכה בלשכת ראש העיר, אדרי תוקף בגלוי והצביע נגד הצעות יזומות של בלוך
דודנכתבה ביום שישי, 28 בפברואר 2020, 01:31

חזק ואמץ וטעותנו שלא בחרנו במשה אבוטבול וקיבלנו סלבסית שמעוניינת רק בתמונות ופרסום. כנראה היא מקוונת למעלה לכנסת. מי יבחר בא אם היא כשלון.