אלי ישי הולך גם על העיריות

תומכיו שוקלים דרכם ברצינות, ובינתיים הם מתארגנים להקים כאן מטה לבסס ולחזק את שורות המפלגה.

אלי ישי עם ראש הישיבה
אלי ישי עם ראש הישיבה

ח"כ אלי ישי, שר הפנים לשעבר, השר הפורש מש"ס שהתמודד בכנסת האחרונה וגרף למעלה מ-130 אלף קולות מתכוון לבסס מעמדו ולהיאחז גם במישור המוניציפאלי. באחרונה פרסם אפליקציה בה יכולים אוהדיו להתפקד. "יחד לא הצליחה לפרוץ את מחסום אחוז החסימה ולהשתלב בעשייה פרלמנטרית. אך לא אבדנו את התקווה ברעיון ובבשורת האחדות. אנחנו כאן כדי להראות שזה אפשרי הפעם אנחנו לא נותנים לספקות ולחששות לכרסם, בהתפקדות שלך אנחנו הופכים את מסר האחדות למשהו בטוח יותר . הפעם לא יאיימו עלינו בהפחדות ובסקרים מבויימים, כולנו מתפקדים ופוקדים את התנועה הימין ברוח התורה ומבטיחים את הצלחתה".

עוד מוסיף אלי ישי להסביר כי: "לראשונה בישראל ואולי בעולם כולו ניהול המדינה עובר מכנסת לישראל לכל 'לקול ישראל. מיותר לציין כי ההצבעה בכפוף להוראות מרן ובמקרים מסוימים תתבקש הכרעת הרוב".

ח"כ אלי ישי מבטיח זכות הצבעה בפריימריז לרשימת יחד לכנסת ולעיריות. כמובן המועמדים לפריימריז יידרשו לעמוד בתקנון המפלגה ובאישורו של מרן ראש הישיבה".

בבית שמש גרף ישי את מחצית מתומכי ש"ס, ואם הוא יתמודד כאן בעיר קיים סיכוי רציני לעתידה הפוליטי של התנועה בעיר. כבר עתה נשמעים קולות, מבין תומכיו, ואלו שמבקשים להתפטר מאבוטבול ומשותפיו, להקים בעיר מטה שיעבוד בכל הכוח כדי להשיג שני ציפורים במכה אחת, לבסס את יחד, ולהשפיע על תוצאות הבחירות המקומיות שיתקיימו בנובמבר 2018.

נושאים: יחד, אלי ישי, בית שמש
אלי ישי עם ראש הישיבה
אלי ישי עם ראש הישיבה
אלי ישי עם ראש הישיבה
אלי ישי עם ראש הישיבה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: