אכלוס נווה שמיר יחל בחודשי הקיץ הקרובים

כאשר האכלוס יתחיל, במקביל יתחיל מסע התכנון למוסדות החינוך. אולי עוד שנתיים ושלוש יהיו בשכונה לכל המוקדם מוסדות חינוך. בינתיים התלמידים יוסעו למוסדות הרגילים שלהם.

פרוייקט עיר דוד
פרוייקט עיר דוד

אם לא יתרחש דבר יוצא דופן כמו סגר טוטלי על המשק הישראלי במקרה של התפרצות מחודשת של הנגיף הרי שהמפתחות הראשונים לדירות החדשות עשויים להימסר כבר באמצע יולי תחילת אוגוסט השנה. הפתעה? זה התאריך המובטח לרוכשי הדירות.

מי שיסייר בשכונת נווה שמיר, שכונת המריבה בין חילוניים לחרדים, יכול לראות כיצד העבודות מתקדמות בקצב מואץ. יש פרויקטים שאפילו מתכוונים להיות ערוכים למסירת דירות לקראת הקיץ. בפרוייקטים מסויימים, הראשונים שהחלו במלאכת הבניה, כבר מפתחים את החצרות ומניחים בהם היום אבני ריצוף מסוג אקרשטיין, משאיות טריילרים עמוסות עולות ויורדות במעלה הגבעה בואכה השכונה. סוללים מדרכות, ומשלמים אביזרי פיתוח כמו עמודי תאורה. התקווה והתפילה היא כי לא יחלולו עיכובים בלתי תלויים בקבלנים כמו קבלת טופסי 4 וחיבור לרשת החשמל.

אומר לי היום קבלן מבצע באחד הרחובות: "אם תאורת הרחוב כאן תעמוד ותאיר את הרחוב , זה סימן טוב. מבחינתנו אנחנו ערוכים לקיץ, האם זה כולל חברת חשמל, תשאל שם!".

בפרויקטים אחרים כבר הגיעו לשלבי הריצוף והתקנות האביזרים בתוככי הבתים, כמו תריסים, חלונות ודלתות. התקדמות רצינית מאוד.

מה אין בשכונה? עדיין אין מוסדות. לא מצאנו התחלה לבניית מוסדות חינוך, אם כי על הנייר יש הבטחות. ברשימת התברים שהוצגה לפני חברי מליאת מועצת העיר בישיבה הונחו בין היתר, גם תבר 1062 בסך של 1.370 מיליון הקדמת תכנון להקמת אולפנת נוגה. ותבר 1069 להקמת בי"ס יסודי ממ"ד 24 כיתות בשכונה. כ-20 מיליון מכספי משרד החינוך ועוד 6.2 מיליון מכספי קרנות רשות.

עכשיו תחשבו לבד אם האכלוס מתחיל כבר בקיץ, והתכנון לאולפנת נוגה יתחיל במקביל, ואו בניית ביה, ס היסודי הממ"ד יתחיל בקיץ או אולי בסתיו ואו בכלל בחורף. כי לוקח זמן. אז היכו ילמדו תלמידי רוכשי הדירות בנווה שמיר?

נושאים: נווה שמיר, אכלוס בקיץ, אולפנת נוגה, בית שמש
פרוייקט עיר דוד
פרוייקט עיר דוד
פרוייקט עיר דוד
פרוייקט עיר דוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אכלוס נווה שמיר יחל בחודשי הקיץ הקרובים
גולש אנונימינכתבה ביום שלישי, 09 במרץ 2021, 15:54

לא לחינם לא בונים שם את האולפנה כי הרוכשים שם חרדים אל תאמין לראש העיר זה 98 אחוז חרדים