איתן וברכיה ז"ל הרוגי תאונת הדרכים בערב שמחת תורה נטמנו בחלקות סמוכות

בדרך לשמחת תורה, נקטפו חייהם של שני בחורי הישיבות אור עציון וקרני שומרון, בוגרי שעלי תורה. שני הצעירים מוכרים וחביבים על חניכיהם בתנועת הנוער אריאל. יהי זכרם לברכה.

איתן וברכיה ז"ל
איתן וברכיה ז"ל

בית שמש מבכה את שני בניה, הצעירים איתן פלמר וברכה סוסלביץ ז"ל. השניים בוגרי הישיבה התיכונית 'שעלי תורה', היו בדרכם בערב שמחת תורה לחגוג ולשמוח יחד עם תושבי קרית מלאכי. במשטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים חזיתית בה מעורבים שני כלי רכב פרטיים בכביש 383 סמוך לכפר מנחם. הרכבים נפגעו באורח קשה מאוד והיו מעוכים. מחוץ לאחד הרכבים שהיה הפוך על הגג בתעלה בצד הדרך שכבו שני פצועים כבני 17 ו-19 בהכרה, הם סבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות, הוענק להם טיפול רפואי ראשוני בשטח והם פונו במהירות לבית החולים קפלן. שניים, איתן וברכיה ז"ל מנוסעי הרכב נלכדו מתחל למכונית המרוסקת כשהם מחוסרי הכרה, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של הכיבוי בוצעו בהם מספר בדיקות רפואיות אך הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותם בשטח.

שני הצעירים היו חביבים על סביבתם, והם שימשו כמדריכים בתנועת הנוער אריאל בעיר. חניכיהם הרבים נותרו כואבים וזוכרים אותם כמדריכים אחראים ומסורים לתפקיד שנטל על עצמם. לפני גיוסם לצה"ל הלכו במסלול בו הולכים רבים מבני הישיבות התיכוניות ללמוד ולהתחזק, השניים, איתן פלמר וברכיה יצחק סוסלוביץ' ז"ל היו מתלמידי ישיבות אור עציון וקרני שומרון. למרות שבבית שמש מתקיימות מידי שנה חגיגות שמחת התורה ביכרו השניים לצאת לקרית מלאכי להשתתף ולהוביל שם חגיגות עם עוד חברים ומכרים מהישיבות בהם הם היו באחרונה.

המורה גדי דמרי פרסם היום פוסט ובו מספר על היכרותו האישים עםהשניים: " את איתן לימדתי שיעורים באזרחות. בשיעורים פרטיים, אחד על אחד יש את האפשרות להכיר היטב את האדם ואכן ראיתי מולי אדם ענק! אציל נפש! גם את ברכיהו הכרתי, הוא היה המדריך של בנינו בכורנו נועם לפני כשנתיים באריאל. ילד מקסים עלם חמודות. הזמנו אותו, יחד עם המדריך הנוסף ליום ההולדת שלו, הם גם השתתפו וגם שימחו!"

במוצאי חג כאמור נטמן איתן פלמר ז"ל בבית העלמין בעיר וחברו ברכיה סוסלביץ הובא למנוחות רק ביום שישי ערב שבת קודש בשעה 12:00 באותו בית עלמין. השניים נטמנו בסמוך, ממש כפי שהיו בחייהם ובמשמרתם החינוכית. רבנים, חברים, שכנים ורבי הישיבה התיכונית השתתפו בהלוויה המאוחרת בשעת לילה ממש כמו ביום.

סגן ראש העיר שמואל גרינברג שנכח בהלווייתו של איתן פלמר במוצאי חג הביע את כאבו וצערו בשמם של תושבי העיר. "אינני מכיר את הנערים ואף לא את המשפחות. ועם זאת עצוב מאוד מאוד על שני הנערים תושבי העיר שנקטפו בדמי ימיהם. מדובר באסון וטרגדיה בעיר ובשל כך ראיתי לנכון להגיע וליטול חלק בהלוויה אני חושב שמעבר לאסון ולצער הרב הפוקד את המשפחה באופן פרטי. שוחחתי לאחר ההלוויה עם האב ואמרתי לו כי היגון והצער הוא של כל העיר. כולנו עצובים וכואבים איתם, איננו יודעים חשבונות שמים."

הנהלת המוסד החינוכי בו סיימו לימודיהם התיכוניים מבכה אף היא את מותם בטרם עת של שני בוגריה. הנהלת הישיבה ובית הישיבה שיגרו תנחומים למשפחות.

גם הנהלת בית ספר אורות בנות, אף היא פירסמה הודעה בזו הלשון: אנחנו משתתפים בצערם הכבד של משפחת פלמר על מותו של איתן פלמר ז"ל אח של מיטל' בוגרת שלנו, ובצערה של משפחת סוסלוביץ על מותו של ברכיה סוסלוביץ ז"ל

נושאים: בית שמש, שעלי תורה, תאונות דרכים
איתן וברכיה ז"ל
איתן וברכיה ז"ל
איתן וברכיה ז"ל
איתן וברכיה ז"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: