אין קליטה- גרינברג מתלונן בפני שר התקשורת

מחדל הקליטה הסלולרית בבית שמש על רגל אחת: בעיר עם 170 אלף תושבים, כמות האנטנות עומדת על 43 אנטנות בלבד. ברמת גן בדק שמואל גרינברג ומצא שיש שם מעל ל- 200 אנטנות!. איפה היו נבחרי הציבור בחמש השנים האחרונות.

המועמד לראשות העיר מטעם דגל
המועמד לראשות העיר מטעם דגל

המועמד לראשות העיר בית שמש מטעם דגל התורה, שמואל גרינברג פנה לשר התקשורת שלמה קרעי להביא לפניו את תלונותיהם של תושבים על איכות הקליטה בעיר. "בעיר עם 170 אלף תושבים, כמות האנטנות עומדת על 43 אנטנות בלבד! " ברמת גן בדק גרינברג ומצא כשיש שם מעל ל- 200 אנטנות!. גרינברג מציין שאין קליטה בשכונות רמה ג ורמה ד למרול שהראשונה קיימת כבר למעלה משבע שנים, והאחרונה נוספה לשיכון המקומי בשנים האחרונות. גרינברג מוסיף עוד כי מצבי החירום מחייבים קליטה סלולרית מיידית. "בעקבות התלונות והדיווחים על הפסקה נוספת בתפקוד האנטנות המעטות ברמה ג והביקורת על העדכון העירוני המאוחר לתושבים אני מבקש להביא לפתרון הולם שיאפשר לכלל תושבי העיר ליהנות מקליטה סלולרית מיטבית".

"כבר לפני כעשרה ימים פניתי במכתב בו התרעתי לשר התקשורת ד"ר שלמה קרעי על בעיות הקליטה ותפקוד האנטנה ברמה ג, ופרישת האנטנות ברמת בית שמש ד ובשכונות החדשות בכלל. אני והצוות מקיימים שיחות צפופות עם הצוות המקצועי במשרד התקשורת בניסיון לספק מענה ראשוני ומערכתי לכלל תושבי העיר".

עוד הוסיף גרינברג: "התקלות בקליטה הסלולרית בעיר בית שמש מסוכנות מאוד, ופוגעות בביטחון האישי של תושבי העיר. בשבוע שעבר דווח על עיכוב באזעקת אמבולנס עקב חוסר בקליטה ברמת בית שמש. יש חשש ממשי בקרב התושבים שאינם יכולים להזעיק את גורמי החירום".

נושאים: שמואל גרינברג, מועמד לראשות, שלמה קרעי, קליטה סלולרית
המועמד לראשות העיר מטעם דגל
המועמד לראשות העיר מטעם דגל
המועמד לראשות העיר מטעם דגל
המועמד לראשות העיר מטעם דגל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: