איזה אגף בעיריית בית שמש מעסיק הכי הרבה עובדים?

מנגנון התפעול של עיריית בית שמש מנופח. עד כמה הוא מנופח? הנה חשיפה ראשונית של הנתונים ברווחה, בחינוך, באיכות הסביבה ובבריאות.

עיריית בית שמש
עיריית בית שמש

בישיבת המליאה הקרובה יונח לפני חברי מועצת העיר דוח רבעון ראשון הכנסות והוצאות לשנת 2021, הוצאות והכנסות לחודשים ינואר פברואר נמרץ 2021. התקציב כזכור עבר במליאה, ובמשרד הפנים טרם אושר.

כוח האדם בעיריית בית שמש הולך ומתעצם וזה בא על חשבון הוצאה תפעולית נדרשת. מנגנון התפעול בעיריית בית שמש מנופח וכבר דשנו בכך, כאשר הבלטנו את גיוס מנהלים לההם ממונים סגנים ולסגנים עוזרים למיניהם.

יש בדוח הרבעון הראשון דיווח גם על מצבת כוח האדם בעירייה, הנה עכשיו אנו יודעים שבעיריית בית שמש מועסקים 'רק' 1309 עובדים. להשוואה הנה המספר לפי הצעת התקציב בשנת 2018 -היו 1182 עובדים.

נכון לכתיבת השורות, בחינוך מועסקים 695 עובדים, (בשנת 2018 היו 649 משרות). ברווחה 106 מקבלי שכר, בשנת 2018 היו 91 משרות. קליטת עליה 12 עובדים, בריאות 6 עובדים, איכות סביבה 8 עובדים ותרבות 56 עובדים. בסה"כ מה שמוגדר שירותים ממלכתיים מועסקים 883 עובדים.

תחת כותרת שירותים מקומיים מועסקים 207 עובדים, מתוכם בתברואה (שפע) מועסקים 70 עובדים, תכנון ובנין עיר 50 עובדים, נכסים ציבוריים 65 עובדים.

הערה לסיום ברשימת כוח האדם כלולים גם ארבעה נבחרים. אגב אין חובה להעסיק ארבעה נבחרים, אפשר להסתפק עם שניים ואולי עם אחד. כך שניתן לחסוך כמה מיליונים הוצאה שנתית על תשלום שכר.

נושאים: כוח אדם, מנגנון, עיריית בית שמש. תקציבים
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: