אגרת של ש"ס לציבור החרדי: "נפשו רק במקומות שומרי שבת".

החותם על האיגרת מברך את ראש השדולה למען שמירת השבת תוך ציון מאמציו הגדולים לחזק את בסיס האמונה בשמירת השבת וערכיה

אבוטבול עם אריה דרעי
אבוטבול עם אריה דרעי

מאות נציגי תנועת ש"ס ברשויות המקומיות, במועצות הדתיות, מנהלי מוסדות החינוך של רשת 'בני יוסף' ופעילי ארגון 'אל המעיין', ומנהלי מחלקות תורניות בעיריות ובמתנס"ים קיבלו השבוע אגרת מיוחדת מיו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי, המעוררת את שליחי הציבור להגביר את שמירת השבת ברחבי הארץ, באמצעות חיזוק האתרים שומרי השבת כהלכתה.
באגרתו כותב הרב אריה דרעי: "לקראת ימי בין הזמנים וסיום שנת הלימודים, חשוב לעורר ולהזכיר לכל נציגי ש"ס ולכל עסקני הציבור, חברי עיריות, מועצות דתיות וכו', את החשיבות המיוחדת לדאוג לכך שכל הטיולים והנופשים שאתם מארגנים לציבור היקר לקראת הקיץ, יערכו במקומות שמציבים את דגל שבת קודש בראש מעייניהם, 'אות היא לעולם ביני ובין בני ישראל"."
חתימתם וקריאתם הקדושה של מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה כי יש לחזק שומרי שבת, ולבקר באתרים של שומרי שבת, ולחזק מרכולים של שומרי שבת. ודבריו חיים וקיימים והם לנו להוראה לשעה ולדורות.
"לפיכך, בכל נושא ותחום, כשלוחי דרבנן, צריכה להיות שאיפה לחזק ידי שומרי שבת, שלפעמים נמצאים בלבטים קשים ביותר, במאבקים ובניסיונות, וככל שנחזק אותם זו תהיה ברכה עבורם וברכה עבור כלל ישראל שהשבת היא מקור הברכה עבורו".
יו"ר תנועת ש"ס ממשיך: "לכך עתה, עם תחילת ימי הקיץ, חשוב לעורר את תשומת הלב של נציגנו היקרים בנושא זה, ולהפוך את זה לדרך חיים, לבדוק לפני שסוגרים טיול או פארק מים, לבדוק את ימי ושעות הפעילות שלו".
ידידנו חה"כ הרב משה אבוטבול, יו"ר השדולה למען השבת בכנסת, עשה עבודת קודש והפיק חוברת הסברתית מכובדת עם מאות אתרים שומרי שבת כך שב"ה לא אלמן ישראל ויש מספיק מקומות היכן לערוך בהם טיולים. "דווקא בעת הזו, בה הממשלה מבקשת לפגוע בכל הקדוש והיקר, לקעקע את חומות השבת, לפגוע בכותל המערבי, בעולם הרבנות, בכשרות, בגיור, ובכל סממן של יהדות, עלינו לחזק עוד יותר בנושא הזה. זהו הזמן שעלינו לחזק יותר את השבת ואת אוהבי התורה ומסורת ישראל, ובידינו הדבר", מסיים הרב אריה דרעי את מכתבו.
לאגרת המיוחדת של הרב דרעי צורפה חוברת מעודכנת שהפיקה השדולה למען שמירת השבת בראשותו של חה"כ הרב משה אבוטבול, חוברת ובה רשימה של למעלה מ-400 מקומות ואתרים שומרי שבת. החוברת הופקה עם אפשרות היפר-קישור, שניתן באמצעות לחיצה קלה על שם האתר להגיע ישירות אל משרדי הנהלת האתר, ובכך לקצר את הדרך ולחזק את האתרים שמציבים את שמירת השבת בראש פעילותם.
חה"כ הרב אבוטבול אומר כי משיחה שהייתה לו עם כמה מפעילים של אתרים ואטרקציות, הוא קיבל את הרושם שככל שציבור שומרי השבת ומכבדיה יתעוררו יותר בעניין הזה של הקפדה לבקר במקומות שומרי שבת, כך תגדל רשימת המקומות שיצטרפו לעם מקדשי שביעי. "חשוב שהציבור יהיה מודע לכך שבמעשיהם יכולים לקבוע את גבולות השבת בארץ, ויחד נקדש שם שמיים בכיבוד השבת, וזה יביא שגם הרחוקים משמירת שבת יושפעו בהמשך אי"ה להתחזק בשמירתה".

נושאים: משה אבוטבול, אריה דרעי, שבת
אבוטבול עם אריה דרעי
אבוטבול עם אריה דרעי
אבוטבול עם אריה דרעי
אבוטבול עם אריה דרעי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: