אבוטבול הותקף באירוע ציבורי בקניון נעימי

צעיר שפך בירה מאחורי אבוטבול, צוות אנשי ביטחון שנכח במקום עצר את הבחור אשר הועבר לניידת ומשם לתחנת המשטרה בבית שמש. הרקע למעשה לא ברור.

ראש העיר מחוייך לפני התקיפה
ראש העיר מחוייך לפני התקיפה

בית שמש דרוכה לדעת מה המניע או אולי המניעים למעשהו החריג של הצעיר ששפך אתמול בערב כוס בירה גדולה מאחורי גבו של ראש העירייה. האם זה על גבו? על בגדיו? על סביבתו? היום בוודאי ייוודעו הפרטים בסיום החקירה הראשונית מן הסתם כאשר יובא הצעיר להארכת מעצרו בבית המשפט. היום נדע זהותו, אם כי יש מי שכבר יודע לספר כי מדובר בצעיר בן 23 תושב השכונה החרדית 'ממזרח שמש', (הפולשים). מה הרקע? האם זה על רקע פוליטי או אולי אישי, הדבר בטח יובהר בעת הבאתו לפני שופט.

תושבת מודיעין שנכחה אתמול באירוע בנעימי העלתה פוסט בו תיארה מה שראתה: "הודות לעירנותי נמנע אסון כבד יותר. אני הבחנתי בצעיר לבוש בחליפת ספורט כשעל גבו תיק אדידס. הצעיר הלך וחזר כמה פעמים ועורר את חשדי. הבחנתי בו לא רגוע בכלל. בחנתי את התנהגותו במשך 20 דקות ואז ניגשתי למאבטח והסבתי את תשומת ליבו שיבדוק את הנער. בעוד מספרת לו את אשר ראיתי הספיק הצעיר המוזר לקנות כוס גדולה של בירה ולשפוך אותה על ראש העיר שלנו כשהוא מהלך לכיוון רכבו. זה היה מעשה נבזי..." מסכמת כאמור חגית בן שלוש.

עדותה זו של חגית בן שלוש הייתה העדות היחידה מהאירוע שהועלתה בהתרחשות הדברים, בסביבות השעה 11 בלילה. דובר העירייה, לא נכח באירוע ולא ידע כלום על ההתרחשות. כעבור כמה דקות הגיעה הודעה כי התוקף נעצר, והוא יובא למחרת היום (היום) לפני שופט. מי? מה? מה קרה לראש העירייה? כעבור חצי שנה מהעלאת ההודעה הראשונית בידי חגית בן שלוש הוצגה לתקשורת הודעה מרגיעה מאת ראש העירייה בזו הלשון: "אין לי מושג מה רצה הצעיר. הבנתי שהוא חיפש אותי במהלך היום כשירדתי מהבמה לאחר דואט ושירה עם זמר כשצעדתי ללשכתי הוא שפך מאחורי משקה. כוח משטרה נכנס לפעולה מיידית. הדברים נחקרים במשטרה לאור דברים חמורים יותר שנתגלו שם." עדות מכלי ראשון. מה קרה לראש העירייה? בודאי אם היה נפגע היה מספר על הפגיעה, על הנזק. אם אבוטבול דיבר לפחות זה מרגיע שהאירוע היה חמור אבל לא חמור באופן כזה שגרם נזק פיסי.

עליזה בלוך מיהרה להוציא הודעת גינוי עוד לפני שיתקבלו כל הפרטים. "שמעתי בזעזוע על האקט האלים שבוצע כנגד משה אבוטבול באירוע במסגרת פסטיבל השמש בעירנו. מחלוקות חשוב שיהיו, אלימות אסור שתהיה! אני מגנה מכל וכל שימוש באלימות מילולית או פיזית ואין לדבר מקום בעיר ולא יהיה לו מקום!".

נושאים: בחירות 2018
ראש העיר מחוייך לפני התקיפה
ראש העיר מחוייך לפני התקיפה
ראש העיר מחוייך לפני התקיפה
ראש העיר מחוייך לפני התקיפה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אבוטבול הותקף באירוע ציבורי בקניון נעימי
כותבן פחנכתבה ביום שני, 30 ביולי 2018, 12:51

מעניין אותך עליזה בלוך? מה הקשר? אתה בטח דמח שאבוטבול הותקף.

אבוטבול הותקף באירוע ציבורי בקניון נעימי
חחחחחחחחחנכתבה ביום שני, 30 ביולי 2018, 04:34

כנראה אבוטבול היה צמאחחחח אין ספק מעשה נבזי כמו הרבה מעשים שאבוטבול נתן יד להם