הסעות מחר בספק - שוב העירייה לא שילמה

העירייה לא עמדה בהבטחתה ולא העבירה לחברת ההיסעים תמורה בגין שירותיה, זו מאיימת לשבות מחר. בפעם הקודמת זה בוטל ברגע האחרון... המשיכו לעקוב

אוטובוס בניקיון
אוטובוס בניקיון

אם היום עיריית בית שמש לא תבצע העברה בנקאית או תנפיק המחאה לטובת זכיין ההיסעים לא יתקיימו הסעות מחר למוסדות החינוך ולרווחה בעיר. הודעה על כך הועברה עוד אתמול לעיריית בית שמש, לממונה על החינוך ישעיהו אענרייך, לידי מנהל אגף החינוך הרב יוחנן קירשנבויים ולגזבר העירייה אריה ברדוגו.

מסתבר, כי עיריית בית שמש לא פורעת את חובה לחברה לפיתוח גוש עציון, החברה המבצעת עבור העירייה את שירותי ההסעות.

באמצע חודש יוני הוציאה החברה מכתב אזהרה לעירייתה שאם זו לא תשלם את חובה היא לא תקיים הסעות ביום למחרת. החברה לפיתוח גוש עציון זכתה במכרז ההיסעים לשנת תשע"ז והיא מספקת שירותי הסעות למוסדות חינוך ולאגף הרווחה.

אלא שבהפתעה של הרגע האחרון 'מצאה' העירייה סכום של שני מיליון ₪ אותם שילמה עוד באותו היום, על חשבון החוב בהבטחה כי בשבוע לאחר מכן תשלם את היתרה שעמדה אז על סכום של כ -7 מיליון ₪.. היום החוב גדל בעוד שני מיליון והעירייה חייבת כבר 9 מיליון ₪!!! משלא שולם החוב, מחר כנראה לא יהיו הסעות.

מנכ"ל העירייה אומר: "ההסעות לא יופסקו, אריה (ברדוגו) שולט בתשלומים". והציע לנו לבדוק איתו. ניסינו להשיג את ברדוגו, התיבה הקולית שלו עמוסה, ובמשרד לא עונה ולא מגיב.

נושאים: שביתת היסעים, החברה לפיתוח גוש עציון, עיריית בית שמש
אוטובוס בניקיון
אוטובוס בניקיון
אוטובוס בניקיון
אוטובוס בניקיון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הסעות מחר בספק - שוב העירייה לא שילמה
חחחחנכתבה ביום רביעי, 05 ביולי 2017, 10:47

ארנערריךךך ומעלליו