ערב פתיחת שנה"ל בית שמש עם 1423 חולים מאומתים

2711 מתושבי העיר שהם 2.43% בבידוד, שיא בכל סבבי הקורונה. בשבוע שעבר היינו 'רק' 1.68%. עד לאן נגיע?

בדיקות אנטיגן צילום דוברות העירייה
בדיקות אנטיגן צילום דוברות העירייה

לא נזהרתם!!! ממש כך, זה אינו תלוי בשום גורם, תלוי רק בכם ובנו. הקורונה בבית שמש שוברת שיאים של כל הסבבים, סיבוב ראשון, שני שלישי וריבעי מגיע לתחלואה שלא הייתה גם בימי היעדר החיסונים. היום אנחנו עומדים על 1423 חולים מאומתי0. מי יודע עוד כמה חולים שטרם הגיעו לבדיקה או הצהירו על תסמינים.

גם במבודדים בית שמש מובילה כבר את המפה הארצית, 2.43% מהאוכלוסייה מבודדת!!! 2711 מבודדים יחסית לכמות המבודדים בארץ, אנחנו עם מספר שיא. אז הנה לכם ציון הרמזור נכון לשעות הבוקר היום (8:28) לפי דיווחי משרד הבריאות ציון 9- אדום אדום אדום!!!

12% מהבדיקות שנעשות כאן בבית שמש הן חיוביות.

והשבוע פתיחת שנה"ל תשפ"ב. מה מצב הילדים בתחלואה? מה קורה בבדיקות הסר ולוגיות במוסדות החינוך? וכיצד הנתונים האלה מושפעים מפתיחת שנה"ל החרדית לפני כשבועיים? אין בידינו את הנתונים, אם ישנם כאלה הרי הם לא מפורסמים.

במצב הזה, האם תיפתח שנה"ל במוסדות החינוך הממלכתי, ואולי כן, מכיוון שרוב מוסדות החינוך הפתוחים, עיקרם חרדים, הרי שתוספת של עוד כמה מוסדות חינוך ממלכתיים לא תשנה את מפת התחלואה באופן קריטי.

גם דבריה של ראש העיריה: "אנחנו עושים הכול כדי לאפשר שנת לימודים שגרתית. בדיקות סרולוגיות, חיסונים במוסדות חינוך וכל פעולה שתכליתה הגנה על ילדינו וצוותי החינוך. רק בהקפדה מלאה ננצח את הקורונה. " לא בטוח שהם מעוררים אצלכם זהירות.

בשבוע שעבר במסגרת ההערכות לפתיחת שנת הלימודים בגני הילדים בעיר ובשיתוף מחלקת נוער במינהל החינוך - חניכי תנועות הצופים וצמרת, חילקו 12 אלף ערכות אנטיגן לגגנות העיר וכל זה לפתוח את השנה ברגל ימין.

נושאים: קורונה, בית שמש, מבודדים, בדיקות אנטיגן, עיר אדומה
בדיקות אנטיגן צילום דוברות העירייה
בדיקות אנטיגן צילום דוברות העירייה
בדיקות אנטיגן צילום דוברות העירייה
בדיקות אנטיגן צילום דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: