עליה חריגה במספר העולים מאתמול להיום- 45 חולים חדשים ברשימה

מצב הקורונה בבית שמש בהתפתחות מדאיגה. 2 נפטרים, 376 חולים ורק מעט מהחולים מפונים מהעיר. בלוך: פיקוד העורף עוצר פינוי משפחות מהעיר

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
מלאך המוות מתקרב
מלאך המוות מתקרב

עדכוני חולי הקורונה היום הרבה הרבה יותר ממדאיגים. הבוקר התקבל פילוח החולים בשכונות וזה הועבר לידיעת חברי מועצת ה עיר.

נתון מרכזי חד ואחד, מספר החולים בבית שמש עלה מאתמול לא פחות מאשר 45 חולים נוספו!!! זהו שיעור גבוה מעל הממוצע הארצי והממוצע המקומי. אתמול עמדנו על 331 חולים, מעט יותר משלשום, הבוקר כבר הגיע מספר החולים לשיא של 376 חולים. למה? האם זה קשור לתוצאות הבדיקות שהחלו לפני כשבוע. יכול להיות, אם כך כנראה שמחר נקבל מספר דומה ואפילו עלולים לעבור את רף ה-400 חולים.

ראש העירייה העבירה היום עדכון לחברי מועצת העיר, עדכון שני בסה"כ מאז פרוץ הקורונה. בלוך כותבת לעמיתיה: בתחילת השבוע מדינת ישראל החליטה על הקלות משמעותיות לאוכלוסיה ולעסקים. לצד היתרונות הגלומים במהלך למשק זה טומן בחובו סיכון משמעותי להתפרצות מחודשת של הקורונה. סה"כ בעיר עד היום רשמנו עליה מתונה במספרי החולים אולם היום נרשמה עלייה משמעותית עם כשלושים חולים חדשים. בנוסף אנחנו מקבלים מידע ממקורות שונים על תושבים עם תסמינים אשר נמנעים מללכת להיבדק חלקם בשל קשיים לוגיסטיים וחלקם מסיבות אחרות. פנינו עד היום למעלה מחמישים חולים למלוניות אולם בימים האחרונים אנחנו נתקלים בקשיים בגלל חוסר הוודאות באשר ליעדי הפינוי וכן בגלל החלטת פיקוד העורף לעצור את פינוי המשפחות. מצורף פילוח החולים על פי השכונות עדכני להיום. אנחנו נקיים פגישה של הנהלת העיר לשיתוף ולדיון בנושא מחר בשעה 11 זימון וקישור ישלח בהקדם"

בלוך אינה מסבירה לחברי מועצת העיר מדוע פיקוד העורף עוצר את פינוי המשפחות, ברור הרי לכול כי השארת החולים בעיר היא מקור הדבקה ודגירה של הנגיף.

בפילוח החולים לשכונות חל שינוי בדירוג.

רמה ב עם 126 חולים.

קריה חרדית- עם 90 חולים

רמה א עם 50 חולים

העיר הוותיקה עם 43 חולים

רמה ג עם 40 חולים

חפציבה עם 24 חולים.

נושאים: קורונה בבית שמש, רמה ב, קריה חרדית
מלאך המוות מתקרב
מלאך המוות מתקרב
מלאך המוות מתקרב
מלאך המוות מתקרב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עליה חריגה במספר העולים מאתמול להיום- 45 חולים חדשים ברשימה
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 22 באפריל 2020, 09:42

ומה מצב המחלימים ??? כבר קרוב ל40% מחלימים את זה לא כותבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!