נגמרה הקורונה, כמעט.

מהיום מבוטלת חובת עטיית המסכה, פרופ' חזי לוי מנכ"ל משרד הבריאות חתם על תיקון לצו בריאות העם. ומומלץ תמיד להמשיך לשמור על היגיינה וריחוק, לא מזיק בודאי, זה מועיל תמיד. בריאות טובה.

בלוך עם מסכה על הסנטר
בלוך עם מסכה על הסנטר

ברוך שפטרנו. כן מותר לברך היום ברוך שפטרנו, נכדתי הדגישה ברוך ה' ואני מסכים איתה. מהיום אין חובה לעטות מסכות, וסוף סוף נוכל לראות פניהם של אנשים הישירים מבט אלינו לדבר איתנו. כך גם פוליטיקאים כבר לא יוכלו להסתיר ארשת פניהם האמיתית ולומר אח"כ התכוונו, חשבנו, כיוונו...

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי חתם על תיקון בצו בריאות העם שמבטל את החובה לעטות מסכה החל מיום ג׳ היום -15/06/21, למעט במקרים מסוימים אשר הופצו ויופצו במהלך השעות והימים הקרובים.

זהו, חוזרים לשגרת החיים. אפשר ללכת לגן, לכיתה, לביה"ס, לשוק, למרכול, לקניון, למגרש הספורט, לתיאטרון, לקולנוע, ובי הקפה ולמסעדה לשבת וליהנות מהאוויר הצח ולעיתים גם מפניהם המחייכות של אנשים מאירי הפנים שבינינו.

וואו, זה רגע של שמחה, בו נודה לממציאי המסכות (גם של פורים ובעיקר מסכות מצילות החיים) ונודה להשם אשר גאלנו והוציאנו מחושך לאור מאפילה לאור גדול. עם זאת המשיכו להקפיד על היגיינה, תמיד זה טוב, המשיכו לא להיכנס להבל פיו של דובר זה או אחר. שנהיה בריאים אמן היום ולעד.

נושאים: פרופ חזי לוי, מסכות, קורונה משרד הבריאות
בלוך עם מסכה על הסנטר
בלוך עם מסכה על הסנטר
בלוך עם מסכה על הסנטר
בלוך עם מסכה על הסנטר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: