מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש סייעו באבטחה הרפואית של מסע הלווייתו של נשיא מועצת חכמי התורה

הלווית הרב החכם שלום כהן ז"ל משכהאליה עשרות אלפי מלווים שהצריכו היערכות לכל צרה שלא תבוא. אנשי איחוד והצלה ברחבי הארץ התגייסו, אנשי בית שמש תמכו וסייעו בצרכי הציבור שנדרשו.

איחוד והצלה
איחוד והצלה

מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש עם האמבולנס מבית שמש, יחד עם חברי יחידת האופנולנסים ומתנדבים נוספים, הצטרפו היום לעשרות המתנדבים של איחוד הצלה מכל רחבי הארץ וסייעו באבטחה הרפואית של מסע הלווייתו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון חכם שלום כהן זצוק"ל.

איחוד הצלההיו ערוכים להלווית מרן הגר"ש כהן בשת"פ עם מרפאות כללית

צוותי הרפואה של איחוד הצלה איבטחו רפואית את שלומם של משתתפי מסע הלוויית נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון חכם שלום כהן זצוק"ל.

באבטחת מסע ההלוויה שיצאה מרחוב מלכי ישראל לבית העלמין בסנהדריה והשתתפו מספר רב של חובשים ופרמדיקים שהתלוו רגלית עם תיקי הציוד הרפואי בצירי ההלוויה בסיוע אמבולנסים ואופנולנסים של הארגון.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה הזהיר לפני צאת מסע ההלוויה: "חשוב לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע פציעות קשות ואסונות. ברצוני לחדד את האזהרה מהלוויות קודמות כי ראוי להימנע מטיפוס על גגות, תחנות אוטובוס, ומרפסות שעקב עומס של בני אדם עלולות לקרוס ולגרום לאסונות ופציעות".

מרפאות כללית באזור הלוויה פעלו בשיתוף איחוד הצלה למתן מענה רפואי מהיר במידת הצורך למשתתפי ההלוויה

1. מרפאת מקור ברוך רחוב אלעזר המכבי 1 (על ציר מסע הלוויה) – בשיתוף פעולה עם איחוד הצלה, המרפאה תהיה פתוחה עד השעה 13:00 עם צוות המרפאה, ולאחמ"כ בתגבור צוותי רפואה וכן פראמדיק של איחוד הצלה לסיוע במקרי חירום.

2. מרפאת בר אילן רחוב הרב שמעון חכם 14 תהיה פתוחה עד השעה 13:00 עם צוות במרפאה ולאחמ"כ בתגבור צוותי רפואה וכן פראמדיק של איחוד הצלה לסיוע במקרה חירום.

נושאים: איחוד והצלה, בית שמש, הרב שלום כהן זצל
איחוד והצלה
איחוד והצלה
איחוד והצלה
איחוד והצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: