למי שלא הוריד את אפליקציית המגן

וידוי או סיפור אישי, איך האפליקציה הזו עובדת, בינתיים ממלא תפקידה כמו שצריך. מומלץ מאוד להוריד.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
המגן
המגן

מי שלא התחבר לאותה אפליקציה חשובה שמשרד הבריאות ממליץ עליה בכל לשון, אפליקציית המגן יקרא את השורות הבאות ואולי עכשיו יחליט להוריד את האפליקציה המבוקשת בימים האלה.

החלטתי להיענות להמלצה והורדתי את האפליקציה. כל יום, לפני השינה אני בודק את האפליקציה בתקווה להמשיך לקבל ממנה את המענה הרגיל "לפי הנתונים שנאספו עד כה, מאז... לא מצאנו נקודות חפיפה שלך עם חולה קורונה". סוגר את האפליקציה, אומר שמע ישראל ונכנס לשינה עמוקה...

היום להפתעתי, אחרי שאת הימים האחרונים ביליתי בגינה בביתי, שותל, גוזם, עודר, מנקש, שותל, אני מקבל התראה על הצג התנוססה היסטוריית חפיפות ובה נכתב: סופר פארם קניון נעימי בבית שמש, בתאריך 23.03.20 בסביבות השעה 15:00 עד שעה 15:30 . ושאלה האם היית במקום אם 'כן' לחץ על 'כן', אם 'לא' עדכן ש'לא'.

וואו נבהלתי. אילצתי את זכרוני שבדרך כלל אינו בוגד בי. ברוך ה', והשבתי באופן הכי בטוח לא. אני בטוח שלא הגעתי לסופר פארם קניון נעימי בבית שמש. האפליקציה המשיכה להתכתב איתי.

תודה לך ונעלמה לה לאותו מקום ממנו היא באה.

התרגשתי ופניתי לשאול אם אכן באותו תאריך לא פקדתי את סופר פארם בקניון נעימי בבית שמש.. התשובה השלילית מזכה אותי בעוד ימי שקט, לפחות ימים עד הקריאה הבאה שלא תבוא. כי גזרתי על עצמי להיות קשוב להוראות משרד הבריאות ודרישתה העקבית של ראש עירנו ראש העיר בית שמש הדר עליזה בלוך, לא לצאת מהבית

נושאים: אפליקציית המגן, סופר פארם בית שמש
המגן
המגן
המגן
המגן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
למי שלא הוריד את אפליקציית המגן
יעקב
(5 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 01 באפריל 2020, 00:23

בוקר טוב חייבים להיזהר מהמחלה הארורה הזאת. שיביא שלום ובריאות לכולנו אמן