כינוס מקצועי ראשון בעירייה לדון בהתפשטות הקורונה

ועד כמה שזה יישמעו מוזר, לא ברור בשלב הזה מיהם המוזמנים לדיון המקצועי זולת המנכ"ל והממונה.

איתמר ברטוב המנכל החדש
איתמר ברטוב המנכל החדש

שבועות אחרי התפרצות הקורונה בעולם, ואחרי גילוי החולה ה- 25 בישראל, במצב של עשרות אלפים מבודדים ברחבי הארץ, מהם כמה עשרות מבית שמש תתכנס מחר ישיבה מיוחדת המוגדרת כמקצועית בעיריית בית שמש.

את הישיבה ינהל מנכ"ל העירייה החדש איתמר ברטוב, בנוכחות הממונה על הבריאות הרב ישראל סילברסטיין. כל זה מתרחש לאור ידיעות על המצאות חולה קורונה בבית שמש. הידיעה על כך הוכחשה ובוטלה בידי המשנה לראש העיר הרב סילברסטיין.

מי יהיה נוכח או מי הוזמן לישיבה המקצועית? שאלה שביקשנו לברר הערב גם אצל הדוברת דפנה נוריאל וגם אצל הממונה על הבריאות ולא זכינו עליה למענה. מי מגורמי הבריאות האחראים על בריאות הציבור ביר או באיזור מוזמן לדיון המקצועי.

האם נציגי קופות החולים השונות, מאוחדת, כללית, מכבי או לאומית בעיר הוזמנו? האם נציגי מד"א יהיו נוכחים בישיבה המקצועית, מי מכוחות ההצלה הוזמן, ואיזה דיונים מתכוון המנכ"ל לנהל בישיבה המוזמנת, האם יהיו בישיבה הזו דיונים אסטרטגיים להיערכות של העיר למצב בו חלילה יתפרסם על הימצאות חולה ראשון בעיר. איך נוהגים ומה עושים הלאה?

ובכן מצאת השבת אנו מנסים לברר את הפרטים על הישיבה המוזמנת לשעות הבוקר ולא זכינו למענה. נקווה שלא נזדקק לשירותי העירייה או למצב בו העירייה תצטרך לחדד פעילותה לטובת היחשפות העיר למצב של המצאות הנגיף בעיר.

נושאים: עיריית בית שמש, בריאות הציבור
איתמר ברטוב המנכל החדש
איתמר ברטוב המנכל החדש
איתמר ברטוב המנכל החדש
איתמר ברטוב המנכל החדש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: